مسئول بسیج دانشجویی جیرفت:

۱۳ آبان روز بیداری قشر دانشگاهی و نا امیدی دشمن است/ مدافعان حرم پرچمدار استکبارستیزی هستند

13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و امسال با توجه به مسائل پیش آمده در منطقه و تحولات کشورهای عربی اهمیت حضور مردم در راهپیمایی این روز بیشتر نمود پیدا میکند.
کد خبر: ۸۷۷۰۰۸۶
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱

به گزارش بسیج نیوز ؛کیوان محمودی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت در گفتگو با خبرنگار بسیج دانشجویی از کرمان عنوان کرد: قیام امام خمینی (ره) و قیام عاشورای حسینی را می توان در راستای ایستادگی در برابر استکبار زمانه بهم شبیه دانست؛ امروز هم دانشجویان مومن و انقلابی هسته جنبشی و فعال جامعه اسلامی هستند و همیشه روح عدالتخواهی، آزادی خواهی و آزادگی در بین این قشر موج زده و انشاالله ادامه پیدا می کند.


مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت افزود: جوانان بالاخص دانشجویان با قوایی بیش از گذشته در مقابل همه زیادی خواهی های کشورهای غربی به سرکردگی آمریکا ایستاده اند و به هیچ وجه اجازه نخواهند داد تا استکبار به بهانه های واهی از جمله مبارزه با گروه های تکفیری به کشور نفوذ کند.

وی با اشاره به ایثار و از خودگذشتگی مدافعان حرم اظهار داشت: امروز مدافعان حرم پرچمدار استکبارستیزی هستند و به همت این جوانان وطن؛ ما جنگ را به هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای کشور برده ایم و امنیت امروز کشور مرهون ایستادگی ها در خارج از مرزهاست.

محمودی ادامه داد: امروزه کشورهایی از لحاظ سیاسی و نظامی موفق تر هستند که درگیری ها را از مرزهای خود دور کرده باشند؛ شهرهای مرزی ایران نباید در تیررس مستقیم دشمنان باشد، لذا عقل هم حکم می کند که برای امنیت شهروندان خود دشمنان را از مرزها دور کنیم.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت ابراز داشت: وظیفه اصلی فعالان دانشگاهی این است که بحث آگاه سازی دانشجویان، برملاسازی نقشه های بیگانگان و خارج کردن دانشجویان از حالت انفعالی و وارد کردن آنها به گود سیاست را از اهم فعالیت های خود قرار دهند.

وی با برشمردن حوادث تاریخی ۱۳ آبان گفت: سیزده آبان یادآور تبعید امام خمینی (ره) به خارج از کشور در سال ۴۳ است؛ کشتار بی رحمانه دانش آموزان در سال ۵۷ در جلوی دانشگاه تهران و همچنین تسخیر سفارت آمریکا در سال ۵۸ که کمر به نابودی نظام جمهوری اسلامی بسته بودند.

کیوان محمودی با تاکید بر اهمیت حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان تصریح کرد: ۱۳آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و امسال با توجه به مسائل پیش آمده در منطقه و تحولات کشورهای عربی اهمیت حضور مردم در راهپیمایی این روز بیشتر نمود پیدا میکند.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت  در پایان خاطرنشان کرد: از آنجایی دشمنان ایران اسلامی همواره درصدد نفوذ به قشر نخبه جامعه هستند پس بر همه دانش آموزان و دانشجویانِ مومن و متعبد و انقلابی است که با تاسی از نسل مبارز گذشته با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۱۳ آبان چندین باره امیدهای دشمن را ناامید کنند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات