جانشین رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: همایش میلیونی و عظیم اربعین حسینی به یک حرکت فراگیر جهانی تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۷۷۰۰۶۴
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۶

به گزارش بسیج رسانه، "ابراهیم گرمابدری"جانشین رئیس سازمان بسیج رسانه کشور  با حضور در دفتر سرپرستی خبرگزاری تسنیم در استان مرکزی از بخش‌های خبری این خبرگزاری بازدید و در گفت‌و‌گو با اعضای تحریریه این خبرگزاری در استان مرکزی در جریان امور مربوط به اطلاع رسانی خبرگزاری تسنیم در استان مرکزی قرار گرفت.

جانشین رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان مطالبی، به تشریح دیدگاه‌ها و انتظارات، رسالت خبری و تداوم و انسجام ارتباط این خبرگزاری با مجموعه‌های انقلابی و ارزشی به‌عنوان مدافعان خط مقدم جنگ نرم انقلاب اسلامی تاکید کرد.

ابراهیم گرمابدری در این بازدید، پس از تشریح کامل مدیر خبرگزاری از نحوه فعالیت این رسانه، بر برقراری ارتباط مستمر و افزایش تعامل این خبرگزاری با مجموعه نیروهای انقلابی و ارزشی تاکید کرد و گفت: مجموعه‌های فرهنگی انقلابی و ارزشی به منظور آگاهی‌بخشی و اعتلای فرهنگ ارزشمند انقلاب اسلامی به مردم در زمینه‌های مختلف، نیاز به همکاری این رسانه دارند.

جانشین رئیس سازمان بسیج رسانه کشور به مسئله همایش میلیونی اربعین اشاره کرد و گفت: امروز همایش میلیونی و عظیم اربعین حسینی به یک حرکت فراگیر جهانی تبدیل شده است و دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی از این حرکت بزرگ جهان اسلام به شدت ترس داشته و سنگین‌ترین سانسورها را بر روی این رویداد بزرگ دنیای اسلام انجام می‌دهند.

وی افزود: رسانه‌های انقلابی و دلسوز جهان اسلام باید در این حرکت ورود کرده و به انعکاس دقیق و جزء به جزء این تجمع و همایش بزرگ حسینی در کربلای معلی بپردازند.

گرمابدری تصریح کرد: امروزه عامه مردم خود را مقید به حضور در اربعین و نجف اشرف و پیاده‌روی از حرم مطهر امیرالمومنین علی(ع) تا مرقد شریف سیدالشهدا(ع) در کربلای معلی می‌دانند و هر ساله پرشورتر از سال قبل شاهد حضور مردم در این اجتماع بزرگ مردمی هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات