خبرهای داغ:
سرهنگ حسن فخرل شامگاه یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در ستاد ناحیه مقاومت بسیج اردستان افزود: به مناسبت هفته بسیج با شعار بسیج انقلابی و خدمتگزار که از 30 آبان ماه جاری آغاز شده و تا ششم آذر ماه آینده ادامه دارد برنامه های متنوعی از سوی این ناحیه و با حضور اقشار بسیج در سطح حوزه ها، پایگاه ها، ناحیه و ستاد ناحیه برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۷۰۰۰۴
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،سرهنگ حسن فخرل شامگاه یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در ستاد ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: به مناسبت هفته بسیج با شعار بسیج انقلابی و خدمتگزار که از 30 آبان ماه جاری آغاز شده و تا ششم آذر ماه آینده ادامه دارد برنامه های متنوعی از سوی این ناحیه و با حضور اقشار بسیج در سطح حوزه ها، پایگاه ها، ناحیه و ستاد ناحیه برگزار می شود.
وی با بیان این که امسال برنامه های هفته بسیج رنگ و بوی محرم دارد تصریح کرد: حضور بسیجیان در مراسم های مذهبی و تشکیل هیات های عزاداری، تشکیل جلسات عقیدتی و بصیرت افزایی، حضور در مراسم نماز جمعه اردستان، زواره و مهاباد و برگزاری راهپیمایی روز اربعین از مهم ترین برنامه های این هفته هستند.
وی هم چنین خطبه خوانی حضرت زینب (س)، غبار روبی گلزار شهدا، برپایی نمایشگاه های صنایع تبدیلی و اقتصاد مقاومتی، حضور در مدرسه های شهرستان، تشکیل کلاس های آموزش روشنگری برای دانش آموزان در سطح شهر های اردستان، زواره و مهاباد و برگزاری رزمایش بیت المقدس در اردوگاه قدس اردستان را از دیگر برنامه های شاخص هفته بسیج ذکر کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان ادامه داد: رزمایش بیت المقدس با استعداد 3 گردان از شهرهای اردستان، زواره و مهاباد به مدت 36 ساعت اجرا و از تاریخ 13 و 14 آبان سال جاری بسیجیان به صورت سازمان یافته عملیات آفندی و پدافندی و باز پس گیری هدف های تعیین شده را در دستور کار داشته و از کلاس های عقیدتی و بصیرتی بهره خواهند برد.
سرهنگ فخرل افزود: امنیت کشور و آمادگی رزمی نیروهای بسیجی و بالابردن توان رزمی نیروها از هدف های این رزمایش است.
وی با اشاره به این که امنیت عمومی منطقه از جمله مسائل بسیارمهم و ضروری است تصریح کرد: حضور قدرتمند بسیجیان در صحنه نقطه امید مردم شهرستان است و باعث ایجاد روحیه نشاط و امیدواری در سطح جامعه خواهد بود.
فرمانده ناحیه بسیج اردستان ضمن محکوم کردن جنایت کشتار وحشیانه مردم مسلمان و مظلوم یمن توسط رژیم جنایتکار سعودی خاطر نشان کرد: سکوت قدرت های بین المللی و جامعه جهانی بسیار شرم آور و مورد تاسف هر انسان آزاده است که در مقابل چنین جنایت هولناکی از خود عکس العمل نشان ندادند.
وی گفت: کسانی که خود را مسلمان واقعی و خادم الحرمین می نامند چگونه به خود اجازه می دهند با تخریب زیرساخت های یک کشور مسلمان اقدام به قتل عام کودکان و زنان کرده و موجبات رضایت مندی و خوشحالی رژیم کودک کش صهیونیستی و غرب جنایتکار را فراهم آورند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها