نماینده سابق مجلس در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد
عباس فلاحی باباجان گفت: فعال سازی واحدهای تولیدی بزرگ، یکی از اصول مهم در توسعه کشور است دولت باید سرمایه گذاران داخلی و خارجی را به سمت بخش تولید می‌کشاند ولی متاسفانه صنایع را تعطیل و واگذار کرده است.
کد خبر: ۸۷۶۹۹۶۳
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱

عباس فلاحی باباجان نماینده سابق مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: نگرانی عمده ای که در بخش صنایع وجود دارد این است که بسیاری از صنایع بزرگ تولیدی، بدهکار بانکی ‌شده و توانایی تسویه بانکی ندارند، متاسفانه دولت به جای اینکه تدابیر راهبردی در نظر بگیرد بسیاری از صنایع را به بخش دولتی واگذار کرده است.

نماینده سابق مجلس با بیان اینکه دولت رکود صنایع را تشدید کرده است افزود: فعال سازی واحدهای تولیدی بزرگ، یکی از اصول مهم در توسعه کشور است دولت باید سرمایه گذاران داخلی و خارجی را به سمت بخش تولید می‌کشاند ولی متاسفانه این صنایع بزرگ که نقش موثری در اشتغال پایدار را داشته است را تعطیل و واگذار کرده است.

وی در خاتمه افزود: دولت توجهی به فریاد تولیدکنندگان نداردو درصدد وابستگی به درآمد حاصله از  صادرات نفتی است از اینرو شاهد هستیم که کارگران واحدهای تولیدی اخراج و یا تعدیل می‌شوند.

ارسال نظرات