فرمانده حوزه شهید رجایی در جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی گفت: شعار هفته بسیج دانش آموزی "دانش آموزانقلابی، مدرسه انقلابی" می باشد و دراین هفته بیش از50 برنامه در سطح واحدها و حوزه برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۶۹۹۰۱
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی هفته بسیج دانش آموزی با حضور فرمانده ناحیه جناب سرهنگ آزادی نژاد ،در محل اداره آموزش و پرورش خاتم برگزار شد .

در ابتدا جلسه معاونت پرورشی محمدحسین شکیبا ضمن خیرمقدم وتسلیت ایام سوگواری سید وسالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)هدف از اجرای این جلسه را اجرای کیفی برنامه های هفته بسیج دانش آموزی دانستند.

در ادامه فرمانده حوزه با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی اظهار داشت: امروز به برکت حضور فعال و بانشاط دانش آموزان ،آینده انقلاب بیمه شده و برای تداوم این راه نقش و اهمیت بسیج دانش آموزی نقشی ممتاز و بی بدیل است.

سروان پاسدار جواد فتحی با تشریح برنامه های هفته بسیج دانش آموزی گفت: شعار این هفته"دانش آموز انقلابی ، مدرسه انقلابی" می باشد و دراین هفته بیش از 50 برنامه در سطح واحدها و حوزه برگزار می شود.

به گفته فرمانده حوزه نواختن زنگ ایثار و شجاعت در مدارس، برگزاری یادمان شهداء ،دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری نشست های معرفتی و بصیرتی در مدارس، دیدار فرمانده واحدها با امام جمعه، برگزاری رزمایش پدافند غیر عامل، میقات حلقه های صالحین ،حضور سازمان یافته دانش آموزان در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و...از مهمترین برنامه های اجرایی این هفته می باشند.

ارسال نظرات