خبرهای داغ:
نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: کنگره ملی ۲۳۰۰ شهرستان خمینی‌شهر باید به عنوان یک نهاد مردمی و انقلاب دائمی شده تا به حفظ آثار دفاع مقدس و شهدا کمک کند.
کد خبر: ۸۷۶۹۷۸۰
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبر گزاری بسیج،سید محمدجواد ابطحی ، پیرامون برگزاری کنگره ملی 2300 شهید شهرستان خمینی‌شهر اظهار داشت: فعالیت‌های انجام شده در راستای برگزاری این کنگره با توجه به توانمندی‌ دست‌اندرکاران و همچنین کمبود اعتبارات قابل تقدیر است.

وی افزود: برگزارکنندگان این کنگره به صورت شبانه‌روزی برای هرچه بهتر برگزار کردن این برنامه بزرگ تلاش کردند و امیدواریم در آینده شاهد برگزاری یک کنگره دائمی باشیم، چون اینگونه برنامه‌ها نباید به صورت مقطعی در زمانی خاص برگزار شده و فراموش شود، بلکه باید برای دائمی کردن آنها تلاش شود.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این کنگره باید به عنوان یک نهاد مردمی و انقلاب دائمی شده و به حفظ آثار دفاع مقدس و شهدا کمک شود، گفت: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و برگزار کنندگان این کنگره ملی نیز در همین راستا تلاش بسیاری انجام داده‌اند.

وی افزود: طی مدت برگزاری امیدواریم شاهد حضور پرشور مردم و معطر شدن فضای شهر به عطر شهدا و تماشاگر ثمره دائمی این برنامه باشیم.

ابطحی با بیان اینکه در حاشیه این کنگره برای نخستین بار هیئت‌های مذهبی خمینی‌شهر اجتماع گسترده‌ای را برگزار کردند، خاطرنشان کرد: تاکنون این اتفاق در خمینی‌شهر رخ نداده و برای نخستین بار است که همه هیئت‌های مذهبی این شهرستان اجتماع کرده و امیدواریم این مراسم سنتی را برای ایام محرم سال‌های آینده پایه‌ریزی کند تا ما نیز همانند سایر شهرها شاهد عزاداری جمعی مردم باشیم.

وی گفت: تجمع هیئت‌های عزاداری و سوگواری جمعی در ایام شهادت سرور و سالار شهیدان اقدامی دشمن شکن خواهد بود و این حرکت شروع خوبی برای دائمی شدن عزاداری جمعی مردم خمینی‌شهر به شمار می‌رود.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما نقاط ضعف فعالیت‌ها را نیز دیده و گوشزد می‌کنیم اما با تلاش‌های صورت گرفته و همکاری دستگاه‌های مختلف همچنین نقش محوری سپاه در کنار حمایت دستگاه‌های دیگر پیش بینی می‌کنیم که کنگره‌ای در خور شان خمینی‌شهر برگزار شود، البته هدف ما برداشتن قدمی برای تغییر برخی رویکردهای فرهنگی در جامعه است تا با استفاده از یاد شهدا مسیر خود را گم نکنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها