یاد و خاطره 82 شهید دانش آموز شهرستان مریوان گرامی داشته شد

یاد و خاطره 82دانش آموز شهید شهرستان مریوان در سالن مجتمع فرهنگی ارشاد این شهرستان گرامی داشته شد.
کد خبر: ۸۷۶۹۷۶۱
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان مریوان در مراسم یادواره شهدای دانش آموز که در سالن اجتماعات اداره ارشاد اسلامی برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز به ویژه شهید فهمیده به تشریح برنامه های اجرایی هفته بسیج دانش آموزی پرداخت و عنوان کرد: در این هفته 28برنامه مختلف در مراکز آموزشی شهرستان مریوان بیش بینی شده است.

عرفانی افزود:هشت سال دفاع مقدس تنها جنگی بود که ملت سرافراز ایراناسلامی با رشادت و پایمردی فرزندان خود نگذاشتند وجبی از خاک این مرز و بوم در دستدشمنان باقی بماند و هشت سال دفاع به حق ملت ایران با سرافرازی به پایان رسید.

وی با اشاره به اینکه قیام امام حسین (ع) یک قیام حماسی بود عنوان کرد: رزمندگانی چون شهید حسین فهمیده در دوران هشت سال جنگ تحمیلی از روی اعتقاد وباور قلبی و با تأسی از قیام امام حسین (ره) در جبهه های حق علیه باطل حاضر شدند وبا خلق حماسه هایی افتخارآمیز برای همیشه تاریخ ماندگار شدند.

در این مراسم امام جمعه مریوان، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ؛خانواده معظم شاهد و جمعی از مسئولین ادارات و دانش آموزان دبیرستان دخترانه تیزهوشان حضور داشتند.

بعد از مراسم، دانش آموزان دبیرستان دخترانه تیزهوشان با حضور درگلزار شهدای مریوان ضمن ادای احترام به شهدای دانش آموز و شهدای 8 سال دفاع مقدس با آرمان های شهدای ولامقام تجدید میثاق نمودند. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار