حجت الاسلام خوش خلق در گفتگو با «بسیج»:

بعضی ارگان ها به افراد باحجاب بها نمی دهند

کارشناس مذهبی گفت: بعضی از ارگان ها هم به افراد با حجاب بها نمی دهند مردم باید در این زمینه همکاری کنند تا شاهد چنین قضایایی در جامعه اسلامی خود نباشیم.
کد خبر: ۸۷۶۹۷۳۲
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

حجت الاسلام ابوالقاسم خوش خلق کارشناس مذهبی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به وضعیت بدحجابی ها در جامعه گفت: استاد مطهری وقتی دلایل بدحجابی خانم ها را نام می برند می گویند کسی که بدحجاب است یا خانواده اش بدحجاب است یا مادرش یا دوستانش یا اقوامش و یا اینکه حجاب را مانع ترقی و پیشرفت خود می داند.

وی افزود: بهترین مقابله با تهاجم فرهنگی همین حفظ حجاب است. ائمه همواره بر حجاب تاکید کرده اند و در حال حاضر باید خانواده ها به حجاب فرزندان خود اهمیت دهند و مسئولان برای این قضیه و رواج حجاب در جامعه فکری کنند.

حجت الاسلام خوش خلق تصریح کرد: تصوری که برای بعضی ها وجود دارد این است که با بد حجاب بودن به روز تر و روشنفکر تر هستند و این به خاطر این است که فواید حجاب گفته نشده روحانیون، دانشجویان، اساتید باید در این زمینه کار کنند.

وی اظهار داشت: بعضی از نهادها از پذیرفتن افراد بدحجاب معذور هستند ولی بعضی از ارگان ها هم به افراد با حجاب بها نمی دهند مردم باید در این زمینه همکاری کنند تا شاهد چنین قضایایی در جامعه اسلامی خود نباشیم.


ارسال نظرات