مدیر حج و زیارت گیلان از صدور بالغ بر ۵ هزار ویزا برای زائران گیلانی پیاده‌روی اربعین حسینی خبر داد و گفت: هزینه پرواز از گیلان به عتبات عالیات یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.
کد خبر: ۸۷۶۹۶۷۸
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

حسن فعال، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، از صدور بالغ بر ۵ هزار ویزا برای زائران گیلانی پیاده‌روی اربعین حسینی خبر داد و اظهار کرد: سال گذشته ویزاها در کنسولگری عراق در تهران صادر می‌شد که با پیگیری‌های مسئولان گیلانی این اقدام امسال در گیلان انجام می‌شود.

وب با اشاره به راه‌اندازی پرواز هوایی رشت به بغداد بعد از ۵ سال وقفه، افزود: پرواز هوایی به عتبات عالیات در ایام اربعین ۲۶ آبان رفت و ۳ آذر برگشت است و هزینه پرواز یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

این مقام مسئول با بیان اینکه از یک نفر تا سفرهای گروهی در گیلان ویزا صادر خواهد شد، تصریح کرد: با پرواز رشت به بغداد شب‌های جمعه زائران در کربلا خواهند بود و این یکی از مزیت‌های راه‌اندازی پرواز رشت به بغداد است.

فعال قیمت‌های سفر و بیمه برای زائران گیلانی را طبق سامانه دانست و گفت: تهیه ارز یکی از مشکلات زائران بود که این مشکل نیز در گیلان حل و طبق مبلغ ریالی محاسبه خواهد شد.

ارسال نظرات