خبرهای داغ:
نمایندگی ولی فقیه دربسیج دانشجویی خراسان جنوبی:
نمایندگی ولی فقیه دربسیج دانشجویی خراسان جنوبی با بیان اینکه عزت و سربلندی ملت، دشمنان زیادی را به دنبال دارد گفت: ملتی که بخواهد عزت و کرامت خود را حفظ کند و زیر بار ظلم نرود قطعا دشمنانی خواهد داشت.
کد خبر: ۸۷۶۹۶۲۰
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰

حجت الاسلام مومن زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، با بیان اینکه یکی از مسلمات قطعی در ادیان توحیدی، دشمنی ظالمان با صالحان و نیکان در طول تاریخ بوده است، اظهار داشت: در جبهه مقابل تمام انبیا و مصلحان تاریخی، جبهه بندی و مقاومتهای پیچیده و برنامه ریزی شده وجود داشته است.

وی افزود: ظلم ستیزی ومقابله با ظلم وحفظ کرامت وعزت انسانی، ریشه اصلی مقابله ظالمان با مصلحان در طول تاریخ بوده است.

نمایندگی ولی فقیه دربسیج دانشجویی خراسان جنوبی با بیان اینکه عزت و سربلندی ملت، دشمنان زیادی را به دنبال دارد گفت: ملتی که بخواهد عزت و کرامت خود را حفظ کند و زیر بار ظلم نرود قطعا دشمنانی خواهد داشت.

مومن زاده تاکید کرد: در منظومه فکری عقیدتی اسلام در مقابله با دشمنان، علاوه بر ابزار مادی، نیروی انسانی و برنامه ریزی، ایمان و معنویت و امدادهای غیبی به عنوان زیرساخت های اصلی مقابله با دشمنان، سلاح اصلی و اساسی است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از چالشهای پیش روی انقلاب اسلامی و نظام دینی، انکار دشمن و دشمنی دشمنان و تحلیل نادرست از مقابله با دشمنان است.

نمایندگی ولی فقیه دربسیج دانشجویی خراسان جنوبی عنوان کرد: آیا بیداری مردم در موضوع دشمن شناسی جنگ طلبی است؟ آیا پافشاری بر عزت و استقلال ملی، جزیره ای فکر کردن و قهر با دنیا است؟ آیا پیوستن به جامعه جهانی به معنای حل و هضم شدن در هاضمه جهانی و روی گردانی از اصول و اعتقادات دینی است؟

مومن زاده افزود: مسلمات قرآنی، تجربه تاریخی و عبرتهای تکان دهنده دوران معاصر، قبل از مشروطه ، مشروطه و پس از مشروطه و تاریخ پرفراز ونشیب انقلاب گویای وجود دشمنان قسم خورده ،کینه توز، زورگو و حیله گر است.

وی ادامه داد: تجربه ثابت نموده که شگردها و تاکتیکهای دشمن تغییر می کند اما دشمنی دشمنان در جبهه باطل، تغییر نخواهد کرد.

نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در پایان خاطر نشان کرد: با هیچ مذاکره و قراردادی نمی توان دشمن را از دشمنی منصرف نمود چون ماهیت جبهه حق و نظام دینی با ماهیت و موجودیت ظالمانی و دشمنان در چالش عمیق و ریشه دار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها