خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

اساس فرهنگ ایمنی هر جامعه را میزان کار در آن جامعه مشخص می‌کند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: اساس فرهنگ ایمنی هر جامعه را میزان کار در ان جامعه مشخص می‌کند.
کد خبر: ۸۷۶۹۶۰۴
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام ابراهیم گنجعلی در جمع پاسداران و سربازان ستاد سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با اشاره به موضوع ایمنی اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید ما کوه‌ها را مانند میخ بر روی زمین کوبیدیم که همین عامل باعث می‌شود بادهای تند و طوفان‌ها به کره زمین آسیب نرسانند این خود یک نمونه رعایت ایمنی در قران کریم است.

وی افزود: بعضی از نکات ایمنی در حیوانات به صورت غریزی و غیر اختیاری هست و در واقع یک خواسته و الهامی از طرف خداوند در آنان نهاده شده است به عنوان مثال خانه موش از جندین سوراخ تشکیل شده که همین امر باعث می شود به هنگام حمله دشمن بتواند از یکی از سوراخ ها فرار کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: ایمنی در انسان‌ها بر عکس حیوان‌ها به صورت اختیاری است در نتیجه انسان باید برای ایمن ساختن خود وقت صرف کند همانطور که خداوند در قران کریم به حضرت نوح دستور می‌دهد برای ایمن ساختن خود و تمام مومنین کشتی بسازد.

وی ادامه داد: با پیشرفت علم علاوه بر اینکه به راحتی در زندگی روزمره افزوده می‌شود برخی از حوادث نیز پیش می آید که لازمه مصون ماندن از آنها رعایت نکات ایمنی و افزایش علم و اطلاعات بشر است.

گنجعلی ابراز داشت: افراد جامعه باید به کار کردن و فعال بودن افتخار کنند زیرا فرهنگ ایمنی هر جامعه را میزان کار در آن جامعه مشخص می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: زندگی بهشتیان سراسر در امنیت و آرامش است در واقع بهشتیان اضطرابی از هیج چیز ندارند همانطور که خداوند خطاب به آنان می فرماید« ادخلوها به سلام آمنین».

انتهای پیام/

ارسال نظرات