خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین خبر داد:
سرپرست بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: برنامه های متعددی در هفته بسیج دانش آموزی در سطح مدارس شهرستان قزوین برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۶۹۵۹۴
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸

اکبر شعبانی سرپرست بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج دانش آموزی اظهار کرد: برنامه های متعددی از سوی بسیج دانش آموزی این ناحیه و با همکاری آموزش و پرورش در محدوده استحفاظی ناحیه یک به اجراء در آمده و تا پایان هفته بسیج دانش آموزی ادامه خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: بزرگداشت روز 13 آبان و برپایی هیئت دانش آموزی و یادواره شهدای دانش آموزی از جمله برنامه هایی است که در این هفته با حضور پرشور دانش آموزان به اجراء خواهد درآمد.

شعبانی عنوان کرد: برگزاری یادواره های شهداء، مسابقات کتاب خوانی و ورزشی و نقاشی، غبار روبی مزار شهداء، نشست های صالحین و بصیرتی، نمایشگاه دجالواره در بخش های مختلف محدوده استحفاظی ناحیه امام سجاد(ع) قزوین از جمله اقبالیه، محمودآباد، الموت و طارماز جمله برنامه هایی است در این هفته به اجراء خواهد در آمد.

سرپرست بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: برگزاری باشکوه راهپیمایی 13آبان و حضور پرشور دانش آموزان به مانند سال های گذشته مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان نظام می زند.

وی یادآور شد: اگر تاریخ پرافتخار نظام جمهوری اسلامی را مرور کنیم به حماسه آفرینی دانش آموزانی برخورد می کنیم که علی رغم اینکه سن وسال کمی داشته اند ولی توانستند ابرقدرت های نظام سلطه را به زانو در بیاورند.

شعبانی در پایان گفت: دانش آموزان در منطق مختلف با امام جمعه شهر دیدار خواهند کردند و همچنین رزمایش پدافند غیر عامل و آموزش امداد و نجات در دبیرستان های شهرهای اقبالیه، محمودآباد، الموت و کوهین برگزار شده و برگزار خواهد شد.

4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها