260نفر از دانش آموزان بسیجی خواهرقائم شهری در قالب 6 کاروان ، برای بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس به غرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۶۹۵۹۱
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه قائم شهر خواهر رقیه یونسی مدیر بسیج دانش آموزی خواهران ناحیه قائم شهربه تشریح این اعزام پرداخت وگفت : به منظور افزایش روحیه ایثار و شهادت طلبی وانتقال فرهنگ پایداری و مقاومت به نسلهای جدید وهمچنین آشنایی وبازدید نسلهای چهارم انقلاب خصوصا قشر دانش آموز با مناطقی که زمانی رزمندگان اسلام برای دفاع از دین و ناموس و وطن خود در این مکان جانفشانی کردند این اردوی بزرگ فرهنگی با حضور260نفر ازدانش آموزان خواهر مدارس مقطع دبیرستان در سطح شهرستان قائم شهر به اجرا درآمد.

مدیر بسیج دانش آموزی خواهران ناحیه قائم شهر اظهار داشت : این اردو اولین مرحله از اعزام دانش آموزان بسیجی خواهر بوده که به مدت 5 روز و در طول مسیر زیارت مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره)،بازدید از قصر شیرین ،محل شهاد ت شهید شیرودی ،بازی دراز ومنطقه عملیاتی مرصاد وهمچنین شرکت تمامی زائران در رزمایش فرهنگی رزمی که از جذابترین برنامه های اردو به حساب می آید جزء برنامه های این اعزام می باشد.

وی در ادامه تاکید کرد : برگزاری نماز جماعت،ادعیه،مسابقات فرهنگی و...وهمچنین حضور راویان،روحانیون ومداحان اهل بیت برای ایجاد فضایی معنوی وتوام با شور و نشاط از ویژگیهای این اردو به حساب می آید.

وی در پایان گفت : در این اردو رعایت کلیه اقدامات امنیتی وتامینی وبهداشتی وتهیه تجهیزات و امکانات مورد نیاز در مواقع حوادث غیر مترقبه برای کاروانها پیش بینی شده است تا انشاءا.. سفری مفید ،خوب و خوش همراه با تغییرات سازنده ومعنوی برای دانش آموزان در خاطره برجای بماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها