سجاد ریحانی مسئول سیاسی سازمان بسیج دانشجویی در دومین نشست سراسری مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های استان فارس عنوان کرد: هر انقلابی بنا به گذشت زمان نیاز به یک تهدیدشناسی دارد. دشمن می گوید ما باید کاری کنیم که نگاه مردم به انقلاب اسلامی عوض شود.
کد خبر: ۸۷۶۹۵۷۱
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷
به گزارش بسیج نیوز ؛ سجاد ریحانی مسئول سیاسی سازمان بسیج دانشجویی در دومین نشست سراسری مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های استان فارس با بیان اینکه هر انقلابی نیاز به بازخوانی دارد اظهار داشت: هر انقلابی بنا به گذشت زمان نیاز به یک تهدیدشناسی دارد و اگر انقلاب مورد بازخوانی قرار نگیرد، تهدیدات را مورد بررسی و چاره اندیشی نکند محکوم می شود لذا توصیه مقام معظم رهبری مقایسه انقلاب کشورهای دیگر با انقلاب ایران است.

ریحانی با بیان اینکه دشمن می خواهد جای حق و نا حق را تغییر دهد بیان کرد: تحریف کردن انقلاب اسلامی و تغییر در مبانی آن، یک پروژه و یک برنامه طولانی مدت است و می خواهند جای حق و ناحق را عوض کنند و درنتیجه خروجی عملکرد هم تغییر می کند.

 وی در رابطه با تغییر نگرش مردم اذغان داشت: دشمن می گوید ما باید کاری کنیم که نگاه مردم به انقلاب اسلامی عوض شود اگر در جنگ نخست و انقلاب مخملی، انقلاب را از بین نبردیم باید نگاه و نگرش مردم را تغییر بدهیم.

مسئول سیاسی سازمان بسیج دانشجویی در ادامه خاطر نشان کرد: دشمن ابزار خودش را به داخل انقلاب فرستاده است امروز دیگر به دنبال کسانی که مارک دار هستند نیست بلکه به دنبال کسانی هستند که انقلاب اسلامی را نمی شناسند؛ امروزه دشمن به دنبال این است که از داخل خود انقلاب یارگیری کند.

وی در ادامه اظهار داشت: عده ای فهم درستی از انقلاب ندارند و اجازه تبیین هم نمی دهند امروز با خطر نگاه فانتزی به انقلاب مواجه هستیم. باید نسل جدیدی از حزب الله به میدان بیاید انقلاب را خوب بشناسد و برای مردم تبیین کنند.

 ریحانی خرمشهرهای آینده را نیاز به جهاد کبیر دانست و بیان کرد: برای جهاد کبیر این نسل انقلابی باید وسط میدان بیاید و با مردم صحبت کند و انقلاب را به درستی تشریح کند، این انقلاب در حوزه های سیاست خارجی، فرهنگی، اجتماعی و... حرف و سخن دارد.

مسئول سیاسی سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه جوان انقلابی در انتخابات نباید مشغول مسایل ریز شود و باید بداند چه کسی مسیر انقلاب و اصول انقلاب اسلامی را رعایت می کند، اظهار داشت: جوان انقلابی نباید دچار حزب بازی و باند بازی شود و شما وظیفه سنگینی دارید که مطالبات انقلاب را تبدیل به یک مطالبه عمومی کنید و اگر توانستیم با ادبیات مردم مطالبات انقلاب را تبدیل به مطالبه عمومی کنیم، موفق خواهیم شد.

ریحانی در ادامه به خطر جدی  در دهه چهارم پرداخت و عنوان نمود: در دهه چهارم با یک خطر جدی به نام ماندن در واژگان و تغییر انقلاب مواجه هستیم و درمان آن توسط جوان انقلابی صورت می گیرد و درمان جوان انقلابی تبیین و روشنگری است.

وی تکلیف دانستن و به تکلیف عمل کردن را مهم دانست و بیان کرد:  ما تکلیف خود را شنیدیم و تاریخ از ما نمی پذیرد که نسبت به تکلیف خود بی تفاوت باشیم.
 
انتهای پیام/
 
ارسال نظرات