عضو شورای اسلامی شهر هرات گفت: شهرداری باید با افرادی که به تخلیه غیر مجاز نخاله ساختمانی در معابر و حاشیه شهر اقدام می کنند قانونی برخورد کند.
کد خبر: ۸۷۶۹۵۲۹
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، عضو شورای شهر هرات درباره انباشته شدن نخاله های ساختمانی در حاشیه خیابان های هرات اظهار داشت: شهرداری و محیط زیست موظف اند محلی برای تخلیه نخاله های ساختمانی که منافاتی با حریم شهر و طبیعت و محیط زیست نداشته باشد، مشخص کرده و در این صورت در صورت تخلیه در محل دیگر برخورد قانونی انجام دهند.


کرامت تیموری با بیان اینکه شهرداری باید گشت زنی مستمر در محورها و جاده های اصلی شهر با همکاری نیروی انتظامی داشته باشد، اظهار کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف و تخلیه نخاله ساختمانی در حریم شهرها، با جدیت و بدون هیچگونه بخشودگی اعمال قانون شود.


عضو شورای اسلامی شهر هرات در ادامه خاطر نشان کرد: شهرداری میتواند با نصب تابلو در محل های مورد نظر و اطلاع رسانی تا حدودی جلوی انباشته شدن نخاله های ساختمانی و بعضا زباله تر و خانگی را بگیرد.


وی با اشاره به اینکه بدون همراهی شهروندان نمی شود گامی برای توسعه شهر برداشت از شهروندان وظیفه شناس خواست که نگذارند افراد سود جو نخاله های ساختمانی را دور از چشم شهرداری در محل های غیر مجاز تخلیه کنند.


رئیس شورای شهرستان خاطرنشان کرد: لازم است برای داشتن یک شهر خوب و ایده آل، شهروندان گرامی نیز یار و یاور شورا و شهرداری باشند و اجازه ندهند شاهد چنین تصاویری که زیبنده شهروندان هراتی نیست در حاشیه شهر باشیم.

ارسال نظرات