رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سرخه:

بصيرت لازمه مقابله با جنگ نر م دشمنان است

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سرخه گفت: بصيرت لازمه مقابله با جنگ نر م دشمناني است كه امروز با شيوه هاي نوين وارد ميدان نبرد با افكار و عقايد جوانان و نوجوان شده است.
کد خبر: ۸۷۶۹۵۲۷
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از سرخه، محمد دستورانی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سرخه؛ در دیدار با امام جمعه شهر سرخه، ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی، گفت: پیامی که از شهادت شهید حسین فهمیده و فهمیده ها می توان برداشت كرد؛ این است که دشمنان از روزی که انقلاب پیروز شد، برروی جامعه دانش آموز، فرهنگیان و روحانیون، جوانان و نوجوانان، متمرکز شدند تا با آلوده و منحرف ساختن آنان انقلاب را از مسیر اصلی خود منحرف كنند و اما با جنگ تحمیلی، که بسیاری از دانش آموزان و معلمان جان خود را برای دفاع از این انقلاب و کشور از دست دادند و به شهادت رسیدند، موفق نشدند.

وی افزود: امروز نیز دشمن با شیوه های جدیدی وارد نبرد شده که حتی در اتاقهایمان نیز می تواند ما را از پای درآورد، که بایستی در برابر جنگ نرم دشمن، بصیرت داشت تا بتوان محکم و استوار در مقابل دشمن ایستاد؛ با تقوا پیشه کردن و توسل به ائمه می توان این کار را به پایان رساند و دشمن را نابود کرد.

دستورانی بیان داشت: در طول تاریخ جنگ بین حق و باطل جاری و ساری بوده و ادامه خواهد داشت، پس با تلاش، کوشش و استواری می توان در نبرد با باطل پیروز و سربلند باشیم.

در اين جلسه حجت الاسلام والمسلمين مصطفی فاطمی بصیر امام جمعه شهر سرخه اظهار داشت: هفته بسیج دانش آموزی فرصت بسیارمقتنمی است که یاد و خاطره شهدای دانش آموز را گرامی بداریم، که هم در انقلاب و هم در دفاع مقدس منشأ خیر و برکت بسیاری بودند.

وی افزود: دروسی که در آموزش و پرورش ارائه می شود، در خروجی باعث نمی شود که یک فرد بسیجی یا جهادی وارد جامعه شود بلکه بایستی با حواشی دروس و نکات آموزشی این روحیه و خصوصاً روحیه خود باوری را در دانش آموزان ایجاد کرد.

در ادامه محمد امامی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرخه اظهار داشت: دانش آموزان، به وي‍ژه بسیج دانش آموزی از ارکان مهم این انقلاب هستند؛ چرا که دانش آموزان پایه و اساس و نهادینه های این انقلابند. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرخه

وی افزود: بایستي بر روحیه انقلابی و جهادی بودن دانش آموزان تأکید كنيم و تجربه های انقلاب و دفاع مقدس را به دانش آموزان انتقال دهیم تا بعد از ورود این عزیزان به جامعه بتوانند با روحیه انقلابی و جهادی که در آنان ایجاد شده این انقلاب را حفظ كنند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار