درخشش قرآن آموزان میبدی در مسابقات مدهامتان

یازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم مدهامتان ، با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در مرحله استانی ، برگزار گردید.
کد خبر: ۸۷۶۹۵۲۱
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، مراسم اختتامیه یازدهمین دوره مسابقات قرآنی « مدهامتان » یزد با حضور آیت الله ناصری، امام جمعه یزد، مرتضی طاهریان، معاون فرهنگی ستاد عالی کانون های مساجد کشور، علی غیاثی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، شیخ عباس زارع، رئیس شورای شهر یزد و جمعی از مسئولان در محل مجتمع امام حسن مجتبی (ع) یزد برگزار شد.

این دوره از مسابقات قرآنی با حضور بیش از 500 نفر از فعالان قرآنی استان یزد در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل و اذان در مجتمع فرهنگیان یزد برگزار شد و نفرات برتر این دوره از مسابقات به منظور راهیابی به مرحله کشوری این دوره از مسابقات اعلام شدند.

هرساله در استان یزد ، همزمان با سراسر کشور مسابقات قرآنی مدهامتان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می گردد که تعداد استقبال کنندگان و متسابقین قابل توجه است؛

کاروان قرآنی شهرستان میبد نیز همانند سال های گذشته ، در این دوره از مسابقات شرکت نمودند و افتخارات جدیدی را برای جامعه قرآنی شهرستان میبد کسب کردند؛

جناب آقای محمدرضا زارعشاهی ، قاری نمونه و عضو گروه تواشیح نورالبیان ، با کسب رتبه دوم در رشته قرائت بالای ۱۸ سال و همچنین جناب آقای محمدجواد پوررضایی ، حافظ قرآن کریم ، نیز با کسب رتبه دوم در رشته حفظ ۵ جزء قرآن کریم و در رده سنی زیر ۱۸ سال توانستند بار دیگر برای جامعه قرانی میبد کسب افتخار کنند.

لازم به ذکر است نفرات برتر این دوره از مسابقات به مرحله کشوری یازدهمین دوره مسابقات قرآنی « مدهامتان» در هفته وحدت در شهر مقدس قم اعزام می شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار