خبرهای داغ:
امیر رضایی:

دشمن از فرهنگ شهادت طلبی رزمندگان ما می هراسد

امیر رضایی تاکید کرد:جنگ بهترین و مهم ترین معیار آزمایش انسانها و رزمندگان می باشدوعزت وشرف ما در گرو دفاع می باشد.
کد خبر: ۸۷۶۹۴۷۴
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج ادر قزوین : صبح گاه اقتدار بسیجیان شهرستان آوج با حضور امیر رضایی در منطقه عباس آباد شهر آبگرم برگزار گردید.
امیر رضایی ضمن گرامیداشت یاد شهدا وایثار گران دفاع مقدس افزود:رزمندگان دفاع مقدس وشما بسیجیان با تاسی به آموزه های عاشورا حماسه های هشت سال دفاع مقدس را آفریدند.
وی در ادامه افزود:در این دنیا که انفجار مادیات وزرق وبرق دنیا می باشدمدافعان حرم در سوریه با دل کندن از مال وجان خود حماسه می آفرینند.
فرمانده لشگر 16 زرهی ارتش در استان قزوین افزود:رزمندگان اسلام اول در جهاد با نفس با خود پیروز شداندودر مرحله ای بعد در عرصه ای جهاد اصغر و دفاع درخشیداند.
وی با اشاره به ادامه را شهیدان اظهار کرد:شما بسیجیان ومدافعان حرم این خطه ادامه دهنده راه شهیدان ورزمندگان دفاع مقدس می باشد.
امیر رضایی تاکید کرد:جنگ بهترین و مهم ترین معیار آزمایش انسانها و رزمندگان می باشدوعزت وشرف ما در گرو دفاع می باشد.
وی با اشاره به جان فشانی رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس افزود:این رشادت هاو شهادت هابرگرفته از معارف اسلام ناب ولبیک گفتن رزمندگان به ندای امام زمان خود می باشد.
این مقام مسئول در پایان تاکید کرد:ولایت پذیری والگو گرفتن از ظلم ستیزی امام حسین (ع)از شاخصه های بارز رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس می باشد.

۸۰۰۱/پ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها