مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت زرندیه روز 13 آبان را سند ناتوانی و زبونی استکبار در مقابل ملت ایران دانست.
کد خبر: ۸۷۶۹۴۵۷
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام اکبر قنبری با اشاره به فرا رسیدن 13 آبان‌ماه گفت:13  آبان در تاریخ انقلاب اسلامی برگی زرین و مقطعی حساس و مناسبتی پر خاطره است.

وی افزود: سال بعد از تبعید حضرت امام راحل در روز 13 آبان فرزندان امام و صدها دانش آموز و دانشجو در مقابل دانشگاه های تهران و خیابان های اطراف با شعار «درود بر خمینی» و «مرگ بر شاه» پایه های حکومت را به لرزه در آوردند و با گلوله‌های ماموران شاه به خاک و خون غلتیدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت زرندیه تصریح کرد:  دانش آموزان همچون سایر گروه‌های ملت در اطاعت از فرمان حضرت امام سر از پا نمی شناختند و حیات اسلام را در پیروی کامل از امام می دانستند.

حجت‌الاسلام اکبری خاطرنشان کرد: این قشر جوان و فعال جامعه به حق یکی از ارکان مهم انقلاب اسلامی بودند که در طول تاریخ دفاع مقدس با تقدیم 36000 دانش‌آموز شهید به این انقلاب و نهضت پایه‌های این انقلاب را آبیاری کردند تا در این عرصه نیز دانش‌آموزان به عنوان رهبر و الگو معرفی شوند .

حجت‌الاسلام اکبری ادامه داد: امروز دانش آموزان در سنگرهای علم و معرفت به جنگ و جهاد علیه دشمنان جهل و نادانی می روند و در روایت است که ارزش قلم از ارزش خون شهید با ارزش تر است؛ علم و معرفت و تحصیل چیزی است که مقام معظم رهبری از همه  محصلین می خواهند زیرا تقویت و استحکام یک کشور بر اساس علم و دانش است.

وی افزود: اگر کشوری دارای علم و دانش باشد از وابستگی و وابسته بودن به دیگران بی نیاز خواهد شد چیزی که دشمنان ما از آن هراس دارند. اگر در حال حاضر دشمنان با این ملت به مذاکره می ایستند به دلیل علم و دانش در زمینه های هسته ای، سلول های بنیادی، هوا فضا، پزشکی، نانو و غیره است؛ که همگی با تلاش جوانان این مرز و بوم حاصل شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت زرندیه در پایان خاطرنشان کرد: دشمن از این امر هراس دارد چراکه روز 13 آبان سند ناتوانی و زبونی استکبار در مقابل ملت عزیز و شریف ایران است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات