طرح دختران فاطمی(س) به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص) سپاه ناحیه مقاومت زرندیه برگزار و به سه نفر از دختران نوجوان چادر نماز اهدا شد.
کد خبر: ۸۷۶۹۴۵۵
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ به همت  تلاش های بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص) و معاونت فرهنگی اجتماعی؛ با حضور نمازگزاران در راستای اجرای طرح دختران فاطمی(س) به قید قرعه به 3 نفر از دختران نوجوان محجبه که با حجاب کامل این یادگار حضرت زهرا(س) در اجتماع، مدرسه و مسجد حضور پیدا می کنند با اهدای چادر نماز نفیس در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) تقدیر به عمل آمد.

ای به زینت حجاب آراسته! ای به مقام عفاف باریافته که چون فرشته ای بر اریکه پاکی نشسته ای! صولت حجابت چشم ها را خاضع کرده و سطوت حیائت دل ها را آرام کرده است. بگذار بگویم که تحقیر هوس ها بزرگت ساخته است. شکر خدای را که اینگونه خواسته است

امام خمینی(ره)در صحیفه نور فرمودند: باید توجه داشته باشید که حجابی که اسلام قرار داده است، برای حفظ آن ارزش‌های شماست. هر چه را که خدا دستور فرموده است –چه برای زن و چه برای مرد- برای این است که، آن ارزش‌های واقعی که این ها دارند و ممکن است به واسطه وسوسه‌های شیطانی با دست های فاسد استعمار و عمال استعمار پایمال می‌شدند. این‌ها ، این ارزش‌ها زنده بشود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات