قدردانی از کمیته بهداشت و درمان کنگره ملی سرداران و 1880 شهید استان

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در مراسمی از مسؤولان کمیته بهداشت و درمان کنگره ملی امیران، سرداران و 1880 شهید این استان تقدیر کرد.
کد خبر: ۸۷۶۹۴۵۱
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴
با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، مسؤول کنگره سرداران و 1880‌ شهید استان و جمعی از مسؤولان نظامی و ستادی از کمیته بهداشت و درمان کنگره ملی سرداران و 1880 شهید استان تقدیر شد.

در این مراسم سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از عملکرد خوب کمیته بهداشت و درمان کنگره ملی سرداران و 1880 شهید استان اظهار کرد: سپاه فتح همواره حمایت و پشتیبانی خود را در راستای ارتقاء بهداشت و درمان استان به ویژه تأسیس مراکز بهداشتی و درمانی و محرومیت‌زدایی در حوزه سلامت اعلام می‌کند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از خدمات‌دهی بسیج جامعه پزشکی قدردانی کرد.

در ادامه رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با تشریح عملکرد کمیته بهداشت و درمان کنگره ملی سرداران و 1880‌ شهید استان اذعان کرد: خوشبختانه در پنج روز برگزاری کنگره خدمات ارزنده بهداشتی و درمانی خوبی به مهمانان کنگره ارائه شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از تلاش‌های کمیته بهداشت و درمان کنگره شهدا تقدیر و تشکر کرد و گفت: در طی برگزاری کنگره حدود 5 هزار نفر در محل برگزاری کنگره خدمات دریافت کردند.

در ادامه سید هوشنگ رحیمیان با بیان اینکه در طول برگزاری کنگره ملی سرداران و 1880 شهید استان بیش از 7 هزار نفر خدمات دریافت کردند، گفت: همکاری نهادهای بهداشتی و درمانی در خدمات‌دهی به مراجعه‌کنندگان رضایت‌بخش بود.

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی به مناطق محروم، برپایی ایستگاه‌های سلامت و برپایی بیمارستان صحرایی شهید دکتر جلیل را از جمله برنامه‌های شاخص بسیج جامعه پزشکی در زمان برگزاری کنگره شهدا عنوان کرد و گفت: همایش طلایه‌داران سلامت را در هفته بسیج برگزار خواهیم کرد.

رحیمیان تصریح کرد: در این همایش از تمامی مسؤولان فعال حوزه سلامت که بیشترین تلاش را در راستای خدمات‌دهی مطلوب با بسیج داشتند قدردانی می‌شود.

در این مراسم با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از رئیس کمیته بهداشت و درمان کنگره ملی شهدای استان و دبیر کمیته و دیگر مسؤولان کمیته با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار