مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد از قطعی گاز در شهرستان بویراحمد خبر داد و گفت: این قطعی به منظور افزایش ظرفیت ایستگاه تقلیل فشار گاز ورودی شهر یاسوج است.
کد خبر: ۸۷۶۹۴۴۴
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱
رحمان خادم عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور افزایش ظرفیت ایستگاه تقلیل فشار گاز ورودی شهر یاسوج ، گاز شهر یاسوج و حومه از صبح دوشنبه 10 آبان ماه به مدت 24 ساعت  قطع می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه افزایش ظرفیت ایستگاه تقلیل فشار گاز به دلیل توسعه شهری در سال‌های اخیر و پاسخگویی به نیاز مصرف کنندگان انجام می‌شود، عنوان کرد: در این عملیات ظرفیت ایستگاه تقلیل فشار گاز شهر یاسوج از 50 هزار متر مکعب به 100 هزار متر مکعب در ساعت می‌رسد.

وی با بیان اینکه این عملیات برای اجرا در فصل تابستان برنامه‌ریزی شده بود، افزود:  به دلیل عدم تامین برخی قطعات به علت وضعیت تحریم‌ها، به این تاریخ موکول شد.

خادم از مردم بویراحمد خواست تا با رعایت مسائل ایمنی، ضمن کسب اطمینان از بسته بودن تمامی شیرهای وسایل گازسوز از دستکاری کنتور و رگولاتور خودداری و تمهیدات لازم را پیش‌بینی کنند.

وی با تاکید بر اینکه وصل مجدد گاز فقط به‎وسیله مأموران شرکت گاز انجام می‌شود، عنوان کرد: به ‌منظور رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز حضور ساکنان در محل سکونت الزامی است.

ارسال نظرات