شهید فهمیده نمونه بارز یک بسیجی

علی کوه خیل گفت: شهید حسین فهمیده نمونه بارز یک بسیجی بود که جان خود را فدای کشور وانقلاب کرد ودر راه خدا نارنجک به کمر بست و زیر تانک رفت و با به شهادت رساندن خود از هجوم دشمن بعثی جلوگیری کرد.
کد خبر: ۸۷۶۹۴۲۰
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی زنگ ایثاروشهادت در تمامی مدارس این شهرستان نواخته شد.

علی کوه خیل فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد درجمع دانش آموزان دبیرستان دخترانه شهید چمران ضمن عرض تسلیت به مناسبت ماه محرم وعرض تبریک به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در بیاناتشان فرموده اند بسیجی واقعی امیرالمومنین حضرت علی (ع) است.

وی در ادامه افزود: امام حسین(ع)خود وخانواده اش به خاطر احیای دین واجرای امربه معروف ونهی ازمنکردر راه خداشهید شدند و عزیزترین افراد ایشان به اسارت گرفته شدند، واکنون مشاهده می کنیم کاری که امام حسین(ع) انجام دادند بازتاب جهانی دارد وهمه ساله 25 میلیون نفر برای زیارت این امام راهی کربلا می شوند.

کوه خیل با بیان اینکه این مکتب امام حسین است که اسلام را زنده نگه داشته است تصریح کرد: رمز پیروزی رزمندگان در طول 8 سال دفاع مقدس تبعیت ازمکتب امام حسین(ع)، توکل به خداوند، عنایت امام عصر و رهنمودهای امام خمینی(ره) بوده است.

وی عنوان کرد: شهید حسین فهمیده نمونه بارز یک بسیجی بود که جان خود را فدای کشور وانقلاب کرد ودر راه خدا نارنجک به کمر بست و زیر تانک رفت و با به شهادت رساندن خود از هجوم دشمن بعثی  مقابله کرد.

علی کوه خیل در پایان خاطر نشان کرد: شجاعت و فداکاری رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس موجب ترس آمریکایی ها شده وتمامی معادلات آنها را بر هم زد.
 
 شهید فهمیده نمونه بارز یک بسیجی 
 
شهید فهمیده نمونه بارز یک بسیجی 
 
شهید فهمیده نمونه بارز یک بسیجی 
 
شهید فهمیده نمونه بارز یک بسیجی 
 
 خبرنگار بسیجی: عزتی
ارسال نظرات
پر بیننده ها