معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: مهمترین اولویت پدافند غیرعامل کشور مقابله با تهدیدات سایبری است.
کد خبر: ۸۷۶۹۴۱۶
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰
هوشنگ حاتمی در همایش پدافند غیرعامل،مدیریت جهادی وبسیج مردمی در یاسوج گفت:تهدیدات سایبری وتوسعه شبکه های مجازی مهمترین اولویت برای مقابله در پدافند غیرعامل است.

حاتمی افزود:این تهدید در صورت ورود به بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی،فرهنگی و سیاسی  منجر به ایجاد خطرات مهمی می شود که باید با آسیب شناسی با آن مقابله کرد.

وی گفت:مهمترین اولویت پدافند غیرعامل در کهگیلویه وبویراحمد نیز تهدیدات زیستی است که در بخش های انسانی، غذایی، دام ها و با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی استانی متغیر است.

رئیس مرکز مطالعات پدافند غیرعامل کشور افزود:باید برنامه ریزی مطلوب برای مقابله با مصرف بی رویه آفت های دامی،آنتی بیوتیک ها وعوامل تغییر ژنتیک انجام شود.

وی به اهمیت وضرورت آموزش برای پدافند غیرعامل اشاره کرد وگفت:آموزش وپرورش برای معرفی فرهنگ پدافند غیرعامل نقشی اساسی برعهده دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار هم گفت:شبکه های اجتماعی بیشترین نقش را در گسست اجتماعی دارند و ارتقاء هم افزایی برای مقابله با آن در جامعه یک ضرورت است.

فتاح محمدی افزود:مبانی دین مبین اسلام سبک زندگی اجتماعی انسان را مشخص نموده وبهره گیری از سیره وسنت ائمه برترین مسیر در حفظ امنیت است.

هادی زراع پور مدیرکل آموزش وپرورش استان نیز گفت:برگزاری نشست های پرسش وپاسخ برای خانواده ها، معلمان و دانش آموزان و برگزاری مسابقه بین دانش آموزان و اجرای اقدامات امنیتی به ویژه حاشیه جاده ها در حفاظت از مدارس از مهمترین فعالیت های پدافند غیرعامل است.

محمود مومن نسب مدیرکل پدافند غیرعامل ودبیر این همایش هم گفت:این همایش با شرکت 250نفر از مسئولان اداری استان  با هدف ارتقاء سطح آگاهی وتبیین وضرورت آموزش در پدافند غیرعامل برگزار شد.

دراین آئین از مریم آییش از لوداب،نوید احمدی مفرد واحمد داوری فر از مارگون دانش آموزان برگزیده کشوری در مسابقات عکس پدافند غیرعامل  تجلیل شد.

ارسال نظرات