تجلیل از کارآفرینان بر‌تر منطقه 5 اقتصاد مقاومتی شهرستانهای زرند ، کوهبنان ، راور

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان کرمان:جایگاه کارآفرینان به عنوان افراد با ارزش و هویت بخش به فکر و ایده بر هیچ کس در جامعه پوشیده نیست
کد خبر: ۸۷۶۹۳۹۳
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان؛ با حضور مهندس رضا اسماعیلی مدیرکل تعاون ، کار و رفاه احتماعی استان و فرمانداران زرند ، کوهبنان و راور  ، شهردار و تنی چند از مسئولین احرائی  این شهرستان ها  همایش تجلیل از کارآفرینان بر‌تر منطقه 5 اقتصاد مقاومتی شهرستانهای زرند ، کوهبنان ، راور با هدف تشویق و تجلیل از کارآفرینان برتر و نیز معرفی توانمندی ها آنان با حضور مدیران کارآفرین واحدهای تولیدی، فعالان حوزه تعاون ، معدنی ،کشاورزی وخدماتی  در محل مجتمع رفاهی فرهنگیان شهرستان  زرند برگزار شد .
در این همایش از پنج کارآفرین برتر که در زمینه ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری در بخشهای تعاونی و معدنی ، کشاورزی و نیز بخش خدمات در این شهرستان نقش آفرین بودند تجلیل و تقدیر لازم بعمل آمد .
مهندس رضا اسماعیلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ا ستان طی سخنانی : فضاي كسب و كار را از شاخص هاي تعيين كننده وضعيت اقتصادي هر كشور دانست و افزود : افزایش فرهنگ کار و باور و اعتماد به بخش خصوصی   از عوامل مورد نیاز توسعه است . وی تصریح کرد : با مدیریت صحیح و توجه لازم به این حوزه و با توجه به پتانسیل های موجود میتوان انتظار رشد اقتصادی و رفاه بسیار قابل توجه ای را در بحث اقتصاد مقاومتی و رفاه حامعه را داشته باشیم  و جایگاه کارآفرینان به عنوان افراد با ارزش و هویت بخش به فکر و ایده بر هیچ کس در جامعه پوشیده نیست .
اسماعیلی خاطر نشان کرد : از کارفرمایانی که در جهت توسعه، پیشرفت و پویایی، صنعت و تولید و اشتغال فعالیت می‌کنند، حمایت خواهد شد. ترویج و گسترش فرهنگ کار و کارآفرینی را یک موضوع مهم و اساسی برشمرد و گفت: همه مسئولان باید از کارآفرینانی که با سرمایه خود در جهت ایجاد اشتغال فعالیت می کنند حمایت کنند تا معضل بیکاری در این شهرستان ها که از مهمترین دغدغه های مردم این منطقه  است برطرف شود .
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ا ستان در خاتمه ابراز نمود : ايجاد ظرفيت هاي مناسب در توليد محصولات صنعتي ، کشاورزی و خدماتی از جمله راهبردهاي دولت در جهت بهبود شرايط اقتصادي و وضعيت كسب كار در كشور است كه اميدوارم با همكاري و تلاش همه جانبه بتوانيم وضعيت اشتغال را در كشور بهبود بخشيم .
 

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار