خبرهای داغ:
فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی؛

نوجوانان بسیجی دشمنان را بیمناک کرده اند/ بسیج یکی از برکات انقلاب اسلامی است

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی روز نوجوان و بسیج دانش آموزی را به تمامی جوانان کشورمان تبریک گفت و اظهار کرد: امید است که ملت غیرتمند کشورمان هم قدر این مجموعه پاک آگاه و بصیر را جدی گرفته و قدر بدانند.
کد خبر: ۸۷۶۹۳۷۳
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار عزت الله رشیدیان در روز بسیج دانش آموزی، بسیج را یک مجموعه عظیم و منسجم خواند و اظهار کرد: مجموعه متعهد و بصیر و بینا، امروزه نیاز یک کشور و مملکت اسلامی بوده و در این بین نوجوانان بسیجی ما می توانند با قدرت، ایثار و شهامت خود دشمنان کشورمان را بیمناک کرده و دوستان را امیدوار و خاطر جمع کنند.

وی افزود: بسیج یکی از برکات انقلاب اسلامی است و همانطوریکه نوجوان بسیجی ما با بستن نارنجک به کمر خود توانست قلب دشمن را در هم شکسته ، نوجوانان بسیجی ما هم با الهام از آموخته های خود جز فداکارترین و آماده به کار ترین نیروهای بسیجی بشمار می روند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی اظهار کرد: نوجوانان بسیجی با تقویت روحیه ایثار و فداکاری و همچنین خودباوری می توانند کشور را از شر جهانخواران و متجاوزان در امان نگه دارند چرا که آنها ذخیره هایی برای آینده انقلاب اسلامی هستند.

رشیدیان تأکید کرد: امید است که ملت غیرتمند کشورمان هم قدر این مجموعه پاک آگاه و بصیر را جدی گرفته و قدر بدانند.

ارسال نظرات