امام جمعه شاهین دژ گفت: وزرایی که در پایان عمر دولت برای ترمیم کابینه پیشنهاد شده اند همانند بازیکنان ذخیره ی فوتبالی هستند که فقط جهت ورود به بازی بکارگیری میشوند.
کد خبر: ۸۷۶۹۳۶۶
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام نقی باقری امام جمعه شهرستان شاهین دژ در خطبه های نماز جمعه نمازگزاران را به تقوی الهی دعوت نمود و در راستای این دعوت به آیه 70 سوره شریفه احزاب اشاره داشت که خداوند میفرماید:ای کسانی که ایمان آورده اید از خداوند بترسید و در سخن گفتن به گونه ای لب وا کنید که رضایت خدا در آن باشد.

وی سخنان رئیس جمهور در همایش روستائیان کشور که اختلافات را مانع پیشرفت کشور اعلام کرده بود بجا دانست و گفت : این کاهش و از بین بردن اختلافات شامل کابینه دولت هم خواهد شد چراکه با وجود اختلاف در بین مشاوران رئیس جمهور نه تنها شاهد پیشرفت نخواهیم بود بلکه پسرفت را نیز تجربه خواهیم نمود.

باقری صراحتاً از رئیس جمهور گله کرد که در دیدار اخیر خود با مردم اراک خبر از ایجاد 714000 فرصت شغلی در کشور داده بود و این در حالی است که از این تعداد هیچی سهمی برای جوانان شاهین دژ نبوده است و اذعان کرد آیا عدالت دولت شامل حال شاهین دژ نمیشود.

امام جمعه شاهین دژ وزرای پیشنهادی دولت در 5 ماه مانده به پایان عمر دولت تدبیر و امید را به مثابه بازیکنان ذخیره تیم فوتبالی دانست که مربی تیم برای ایجاد امید به بازیکنان ذخیره در دقایق آخر بازی از آنان بهره می برد و حال آنکه در 5 ماه باقیمانده به پایان عمر دولت هیچ امیدی برای ترمیم کاستی ها نیست.

خطیب نمازجمعه شاهین دژ به فرا رسیدن سالروز شهادت نوجوان 13 ساله ای که امام خمینی (ره) وی را رهبر خطاب کرده بودند اشاره داشت و افزود: از تمامی معلمانی که دلسوزانه و عاشقانه در تربیت وآموزش فرزندان این مرز بوم اهتمام جدی به خرج میدهند تا حسین فهمیده ها را تحویل جامعه دهند کمال تشکر را دارم و این اهتمام شما در حالی است که ذخایر شما را در داخل مملکت عده ای دزد چپاول می نماید،این خیانت ها را انشاءالله خداوند متعال پاسخ خواهد داد وی از دستگاه قضایی کشور خواست تا با خاطیان به طور جد برخورد و نسبت به عودت ذخایر فرهنگیان کشور به صندوق اقدام نماید.

حجت الاسلام باقری در پایان به فرا رسیدن 13 آبان که مصادف با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است اشاره کرد و ابراز داشت :عده ای در داخل احمقانه فکر میکنند و با فکر کوتاه مقابله با آمریکا را خارج از توان ایران میدانند و این خود نشانگر وابستگی آنان به غرب است،مگر در زمان تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان ، موشک های زیرزمینی و پهبادهای فوق پیشرفته داشتیم که دانشجویان کیف و قلم را زمین گذاشتند و با دست خالی داغ بزرگی را بر دل غرب نشاندند.

ارسال نظرات