مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در همایش رهروان حضرت زینب(س) آموزشکده فنی فاطمه الزهرا(س) در امامزاده سید ابراهیم(ع) چکان این شهرستان، گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات، نگاه به ولایت است.
کد خبر: ۸۷۶۹۳۶۵
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده افزود: ولی‌فقیه همچون قطب‌نما در سخت‌ترین مشکلات راه را نشان داده و باید به ایشان اقتدا کنیم.

وی تصریح کرد: شهدای نهضت عاشورا در کربلا برای همه اقشار جامعه اسوه و الگو هستند و امروز همه افراد جامعه باید با الگو گرفتن از این شهدا، مطیع امر ولایت باشند.

حجت الاسلام فیضی زاده با اشاره به آغاز هدف بسیج دانش آموزی، اظهار داشت: بسیج تحقق جامعه اسلامی بوده و قبل از اینکه جامعه اسلامی محقق شود باید دولت اسلامی ایجاد شده و ارکان و عناصری که دولت را تشکیل می دهند باید اسلامی باشند.

وی یادآوری کرد: حضرت زینب(س) از دیگر اسوه های برتر جامعه است که در کربلا با آن همه مصیبت در جواب دشمنان دین با شجاعت و استقامت سخن گفتند که در کربلا چیزی جز زیبایی ندیدند؛ بنابراین همه ما نیز به تبعیت از آن بانوی بزرگوار، باید در برابر مشکلات استقامت کرده و صبور باشیم.

ارسال نظرات