خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه مراغه در نشست صالحین حوزه فاطمة الزهرا(س) این سپاه، حلقه های صالحین را راهی برای مصون ماندن بسیجیان از آسیب های فرهنگی و اجتماعی دانست.
کد خبر: ۸۷۶۹۳۵۸
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الإسلام مهدی شفیعی، افزود: امروز یکی از اهداف مهم ما در مقابله با جنگ نرم دشمن بالا بردن قدرت تفکر و تعقل بوده و باید تلاش کنیم نسل جوان و نوجوان ما در این زمینه رشد کنند.

وی با اشاره به تشکیل حلقه های صالحین در بسیج، خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل حلقه های صالحین مقابله با جنگ نرم دشمنان است که باید از این حلقه ها در تربیت نیروهای متعهد برای نظام مقدس اسلامی، پاسخ به شبهات نسل جوان و نوجوان و ارتقای سطح معرفتی بصیرتی و تربیتی جامعه استفاده شود.

حجت الإسلام شفیعی، خاطر نشان کرد: جنگ امروز ما با دشمن اعتقادی و هویتی بوده و دشمن تلاش دارد سبک زندگی غربی و پوچ و بی هویت خود را جایگزین فرهنگ متعالی و انقلابی ما کند و بتواند به این وسیله بر جامعه ما مسلط شود.

وی تصریح کرد: تشکیل حلقه‌های صالحین در مقابل تهدیدهای دشمن در بحث جنگ نرم انجام شده و نشست‌های بصیرت‌افزایی نیز در این خصوص برگزار می‌شود.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه مراغه، از سرگروه ها خواست: با عمل و رفتار خود الگو بوده و درواقع نمونه عمل به حسنات و نیکی ها و دوری از محرمات باشند.

حجت الاسلام شفیعی با اشاره به آموزش های لازم حلقه های صالحین، گفت: در حلقه های صالحین باید آموزش های لازم از جمله آموزش قرآن و احکام باشد ولی رسالت سرگروه حلقه فقط آموزش نبوده بلکه رسالت اصلی آن با استعانت از سنت نبی مکرم اسلام(ص)، اخلاق مداری و عمل به شعائر اسلامی است.

ارسال نظرات