خبرهای داغ:
تصادف زنجیره ای سه دستگاه خودرو در جاده بوکان به شاهیندژ یک کشته و چهار زخمی بر جای گذاشت.
کد خبر: ۸۷۶۹۳۵۷
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، عصر پنج شنبه در نزدیکی روستای (کانی الله سیده) تصادفی در جاده بوکان به شاهیندژ رخ داد و طی آن 2 دستگاه پراید و خودروی باری سایپا با یکدیگر برخورد کردند.

مسئول روایط عمومی آتش نشانی بوکان گفت: بنا به تماس اورژانس 115 و همچنین مردم، با سامانه 125 آتش نشانی اطلاع داده شد که تصادفی بین سه دستگاه خودرو در جاده شاهیندژ مقابل روستای کانی الله سیده رخ داده که دو نفر از سرنشینان داخل خودروهای حادثه دیده گیر کرده و نیاز فوری به عوامل امدادی آتش نشانی جهت رها سازی آنان می باشد.

وی اظهار کرد: بلافاصله ماموران امداد و نجات ایستگاه 1 میدان قدس به محل اعزام شده و پس از رسیدن فوراً عملیات رها سازی مصدومین را بوسیله امکانات مخصوص نجات آغاز کردند.

فیضه ادامه داد: در این حادثه متاسفانه یکی از سرنشینان خودروهای پراید در دم کشته و چهار نفر دیگر مصدوم شده که حال دو نفر از آنان نیز وخیم اعلام و توسط عوامل اورژانس 115 به بیمارستان شهید قلی پور بوکان انتقال داده شدند.

وی تصریح کرد: تاکنون علت تصادف مشخص نشده است و منابع پلیس اعلام کردند که درحال بررسی این موضوع هستند.

طی هفت ماه گذشته 44 نفر از هموطنان و همشهریان بوکانی در جاده های مواصلاتی این شهرستان به علت صوانح رانندگی جان خود را از دست داده اند.

ارسال نظرات