خبرهای داغ:
جانشین سپاه بوکان:

مردم و اجتماع از مهم‌ترین بسترهای لازم، در برنامه‌ریزی اقتصاد مقاومتی هستند/ لزوم تبیین سبک زندگی اسلامی برای تحقق حماسه اقتصاد مقاومتی

جانشین سپاه بوکان گفت:برنامه‌ریزی برای اقتصاد مقاومتی و مواجهه با موانع ، نیاز به وجود بستر ‌های لازم دارد تا بتوان برنامه‌ها و عملکردهای اجرایی و راهبردها را بر روی آن بنا کرد که مردم و اجتماع از مهم ترین این بسترها هستند.
کد خبر: ۸۷۶۹۳۵۱
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، اردوی فرهنگی تفریحی خانواده های کارکنان سپاه بوکان به همت مرکز فرهنگی خانواده در محل سد شهید کاظمی بوکان برگزار گردید.

جانشین سپاه بوکان ضمن سخنانی در خصوص تبیین مفهوم اقتصاد مقاومتی و نقش ان در رشد و پیشرفت کشور گفت:اقتصاد مقاومتی مجموعه‌ای از استراتژی‌هایی است که در شرایط تحریم تجویز می‌شود و در این استراتژی تمامی عوامل اقتصادی اعم از دولت، تولیدکنندگان و خانوارها وظایفی را عهده‌دار می‌شوند که اجرای آن‌ها نه تنها آسیب‌پذیری اقتصاد در شرایط تحریم را به صفر می‌رساند، بلکه باعث شکوفایی و رشد اقتصادی در شرایط مذکور نیز می‌شود.

سرهنگ پاسدار مقصود وکیلی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبر ی( مد ظله العالی ) در زمینه‌ی مدیریت مصرف، به عنوان یکی از استراتژی‌های اقتصاد مقاومتی گفت:زمانی که معظم له از قید جهاد در موضوع مصرف استفاده می‌نمایند، اشاره به شرایط ایستادگی در برابر تهاجم دشمن و رد شدن از موانعی است که بر سر راه مصرف تعادل وجود دارد.

وی تصریح کرد: پاسداران انقلاب اسلامی در تمامی صحنه ها توانسته اند رسالت خود را درقبال نظام مقدس جمهوری اسلامی به نحو مطلوب ایفاء کنند و در این حوزه نیز خانواده های پاسداران باید در جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری پیشقدم باشند .

سرهنگ وکیلی با تاکید براستفاده از تولیدات داخلی بعنوان یکی از استراتژی‌های اقتصاد مقاومتی افزود:اهمیت وجود الگوی مصرف صحیح از آنجایی اهمیت دارد که از نظر علمی، اولین و مهم‌ترین قدم برای اصلاح نظام اقتصادی، اصلاح الگوی مصرف است؛ زیرا نهایت تولید کالا و خدمات در یک کشور مصرف آن‌هاست و از این ‌رو، حاکمیت مصرف‌کننده بر اقتصاد یک امر عقلایی است بنابراین اصلاح الگوی مصرف جامعه آغازی برای اصلاح تولید و به طور کلی، اصلاح نظام اقتصادی است.

اجرای برنامه های متنوع ورزشی از جمله طناب کشی و... از سایر برنامه های اجرایی در این اردو بود.

ارسال نظرات