خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء:

رزمندگان اسلام درس بصیرت را از کربلا آموختند

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی گفت: دشمن شناسی و حرکت در مسیر اسلام از جمله پیام های عاشوراست که مکتب درسی رزمندگان انقلاب اسلامی ایران شمرده می شود.
کد خبر: ۸۷۶۹۳۴۵
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء استان آذربایجان غربی در جمع بسیجیان گردان های رزم سپاه خوی در مرکز آموزشی حر این شهرستان خاطرنشان کرد: بصرت و آگاهی و بیدار شدن در برار ترفندهای دشمنان درسهایی است که نیاز به تحثقیق و برسی دارد.

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی افزود: رزمندگان انقلاب اسلامی ایران با الگو قرار دادن شهدای کربلا بصیرت را آموختند و یاد گرفتند که نباید فریب قول و قرارهای دشمنان را بخورند و نفس لوامه را فدای نفس اماره نمایند.

وی ادامه داد: در فلسفه قیام حسینی شعار های سیاسی فراوان مشاهده می شودکه شناخت دشمن واقعی و حرکت در مسیر اسلام ناب محمدی را می توان از جمله پیام های عاشورا خطاب کرد.

این مقام مسدول با اشاره به فتنه گری و ایجاد نفاق و تفرقه گفت: عده ای از فتنه گران فرصت طلب دنبال این هستند که بدون عذر خواهی از ملت وحتی پشیمانی از عملکرد گذشته خود در سکان مدیریتی کلان کشور هم نفوذ کنند که در این جا بسیجیان و عموم مردم فهیم ایران باید همانند رزمندگان اسلام هوشیاری را حفظ و با بصیرت مانع نفوذ منافقین و فتنه گران در عرصه مدیریتی شوند.

ارسال نظرات