خبرهای داغ:
فرمانده هنگ مرزی خوی گفت: محموله میلیاردی سیگار قاچاق در مرزهای خوی کشف شد.
کد خبر: ۸۷۶۹۳۴۳
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ علی حسنلو با اعلام این خبر گفت: ماموران مرزبانی خوی در راستای تشدید و مقابله با کالای قاچاق در حال گشت‌زنی و کنترل نوار مرزی بودند که موفق به کشف محموله قاچاق شدند.

وی با بیان اینکه در این خصوص 510 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در مرزهای خوی کشف و ضبط شده است، تصریح کرد: این میزان سیگار قاچاق به صورت بلاصاحب در نوار مرزی شهرستان خوی رها شده بود.

فرمانده هنگ مرزی خوی اظهار داشت: در اغلب موارد قاچاقچیان کالاهای قاچاق خود را به دلیل اینکه در شب دید مناسبی ندارند در مرز رهاسازی می‌کند و در موقعیت بهتر دیگری به سراغ بار قاچاق خود می‌آیند.

این مسؤول با بیان اینکه مرزبانان شهرستان خوی اجازه نخواهند داد افرادی سودجو از موقعت استفاده کرده و دست به هر عملی بزنند، ادامه داد: قاچاق زمینه اخلال در نظام اقتصادی کشور را سبب می‌شود.

حسنلو با بیان اینکه در این میان اجازه سوء استفاده از مرزی بودن این شهرستان را به قاچاقچیان نمی‌دهیم، اظهار داشت: مرزی بودن خوی سبب شده تا افرادی از این موقعیت برای رسیدن به مقاصد شوم خود سوء استفاده کنند.

فرمانده هنگ مرزی خوی یادآور شد: لازم است مردم نیز در این خصوص همکاری کنند و تا کنون نیز عشایر و مرزنشینان کمک حال خوبی برای ماموران مرزبانی بودند و امید می‌رود پس از این نیز به همکاری خود ادامه دهند.

این مسؤول یادآور شد: قاچاق کالا ضربه جبران‌ناپذیری را بر پیکره اقتصادی کشور وارد می‌کند، از این‌رو لازم است به صورت جدی با این پدیده مبارزه شود و تمام دستگاه‌های مسؤول در این خصوص پای کار آیند.

ارسال نظرات