خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی با بیان اینکه استان ما 328 شهید دانش آموز تقدیم انقلاب کرده است گفت: هدف ما در هفته بسیج دانش آموزی توسعه و تعمیق تفکر بسیجی در مدارس است.
کد خبر: ۸۷۶۹۲۹۵
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹

سرهنگ غلامرضا اردونی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: هفته بسیج دانش آموزی و روز 8 آبان یادآور حماسه آن رهبر کوچک است که با وجود سن کم افتخارات خوبی برای این انقلاب رقم زد. بهترین الگوی آینده سازان ما شهید فهمیده است.

وی با بیان اینکه از تشکیل سازمان بسیج دانش آموزی 25 سال می گذرد افزود: با توجه به اینکه تاکید رهبر انقلاب تقویت روحیه جهادی و انقلابی و جهاد کبیر در بین جوانان و نوجوانان است.

اردونی خاطرنشان کرد: در زمینه برنامه های بسیج دانش آموزی در ایام تابستان 3 هزار نفر اردوی طرح هجرت داشتیم .

وی با بیان اینکه هدف ما در برنامه های هفته بسیج دانش آموزی توسعه و تعمیق تفکر بسیجی در مدارس است تاکید کرد: موضوعات و مطالبات رهبر انقلاب به صورت ویژه جزء برنامه های و اهداف بسیج دانش آموزی است .

مسئول بسیج دانش آموزی استان گفت: هفته بسیج دانش آموزی از هفتم تا سیزدهم آبان است که حضور پر رنگ دانش آموزان در کنار خانواده ها در راهپیمایی یوم الله 13 آبان از مهم ترین برنامه ها در این هفته است.

وی ادامه داد: در طول این هفته میقات صالحین حلقه های بسیج دانش آموزی در روز جمعه در مصلی نماز جمعه هر شهرستان، نشست های بصیرتی، یادواره های شهدا، هم اندیشی نخبگان علمی با مدیران آموزش و پرورش و تجلیل از آنها و نشست هم اندیشی دانش آموزان نخبه بسیجی با فرماندهان نواحی سپاه و دیدار با ائمه جمعه در هر شهرستان را داریم.

اردونی اضافه کرد: اولین کنگره شهدای دانش آموز استان سال گذشته برگزار شد و در استان ما 328 شهید دانش آموز داریم .

وی اظهار کرد: جلسه فصلی فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج در همه شهرستان ها، دیدار با خانواده های شهدا و عطر افشانی گلزار شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و سرگذشت پژوهی در خصوص شهدای دانش آموز را دنبال می کنیم.

مسئول بسیج دانش آموزی استان ادامه داد: دوی رهروان شهدا و نشست معرفتی و بصیرتی برای فرماندهان واحد و اعضای شورای واحد و پیشگام به عنوان رهبر کوچک را داریم.

وی افزود: در آذر ماه اعزام دانش آموزان دختر به راهیان نور را داریم و برنامه پدافند غیر عامل را در روز هشتم آبان در هر شهرستان در یک مدرسه دخترانه و یک مدرسه پسرانه اجرا می کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها