مدیرکل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش گفت: تعداد ۲۷۰ هزار جلد کتاب با موضوع «پدافند غیرعامل» میان دانش‌آموزان دوره اول و دوم متوسطه، ۵۰ هزار جلد ویژه دبیران و ۲۰ هزار ویژه اولیاء توزیع شد.
کد خبر: ۸۷۶۹۲۹۰
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹

 محمد فاضل در مراسم رونمایی از «سند راهبردی و کتاب‌های پدافند غیرعامل» که در مدرسه شهید محمد نورعلی برگزار شد، گفت: آموزش و پرورش به عنوان یکی از مهمترین و اثرگذارترین نهادها در ایجاد توسعه نقش‌آفرین است.

وی افزود: این نقش بی‌بدیل مورد عنایت سایر دستگاه‌های اجرایی نیز قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: اگر بخواهیم فرهنگی را ترویج دهیم و آموزشی را فراگیر کنیم، به نهاد آموزشی روی می‌آوریم.

فاضل ادامه داد: پدافند غیرعامل مهمترین فرهنگی است که در جوامع مختلف برای مقاومت‌افزایی و مصون‌سازی مورد توجه آموزش و پرورش قرار گرفته است.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش می‌تواند در موضوع پدافند غیرعامل، شرایط و فرصت‌های لازم را فراهم کند و این مسئله مهمی است که در برنامه‌های آموزش و پرورش قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به شعار «پدافند غیرعامل» گفت: «توسعه و ترویج فرهنگ پدافند غیرعامل» شعاری است که مورد توجه قرار گرفته است.

فاضل با بیان اینکه هزاران جلد کتاب و نرم‌افزار با موضوع «پدافند غیرعامل» در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است، گفت: ۲۰۰ هزار نفر دوره‌های آموزشی پدافند غیرعامل را کسب کرده‌اند و میلیون‌ها بروشور نیز در این باره چاپ شده است.

وی تصریح کرد: تعداد ۱۳۵ هزار کتاب «پدافند غیرعامل» در دوره اول متوسطه، ۱۳۵ هزار جلد در دوره دوم متوسطه، ۵۰ هزار جلد ویژه دبیران و ۲۰ هزار جلد ویژه اولیاء را توانستیم با کمک سازمان پدافند غیرعامل توزیع کنیم.

منبع ؛ خبرگزاری مهر
ارسال نظرات