خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

حسین فهمیده به حق فهمیده بود/ انقلاب اسلامی نبود هیچ چیز نمی توانست جلوی استکبار بایستد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: حسین فهیده برای دفاع از ارزش ها، ناموس و نفوس کشور از جان خود گذشت و او به حق فهمیده بود.
کد خبر: ۸۷۶۹۲۸۷
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی ظهر امروز در جمع تشکل های دانش آموزی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حسین فهمیده اظهارداشت: گرچه سن و سال بر تجربه زندگی انسان می افزاید اما فهم خیلی به سن و سال ربطی ندارد و بسیارند افرادی که در سن کم می فهمند و افرادی که در سن بالا نمی فهمند.

وی عنوان کرد: حضرت یحیی ابن زکریا کودک بود که خداوند حکم نبوت را به ایشان سپرد و در طول تاریخ در صحنه های مختلف افرادی در سنین پایین هستند که از لحاظ شعور و فهم و تعهد خیلی خوب جلوه می کنند .

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: در آن زمانی که استکبار جهانی در کالبد صدام، آمریکا و اروپا ستمگرانی بر علیه جمهوری اسلامی نو پا می جنگیدند و همه ظلم در برابر مکتب عدل ایستاده بود؛ مسئله، مسئله دفاع بود .

وی افزود: مسئله دفاع با جهاد تفاوت دارد. در دفاع در برابر دشمن هر کس هر کاری که در توان دارد باید انجام دهد که اگر سرنوشت طوری رقم بخورد که به نفع دشمن شود ما همه چیز را از دست می دهیم پس جان ما در برابر همه ارزش های دینی، نفوس و ناموس چه ارزشی دارد.

عبادی یادآور شد: دشمن در آن زمان برای حساس ترین نقطه آن مقطع که تصرف آبادان و تسلط بر ذخائر نفتی ما بود حمله کرد و در شرایط داخلی با کمبود نیرو و امکانات و مشکلات سیاسی رو به رو بودیم.

وی اضافه کرد: در چان شرایطی نوجوان بسیجی حسین فهمیده، که به حق فهمیده بود چاره را در آن دید که فرصتی نیست و امور لحظه ای رقم می خورد و بی مهابا نارنجک به کمر بست و خودش را به زیر تانک دشمن انداخت، بدنش قطعه قطعه شد و دشمن را به عقب راند.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: درود خداوند بر این شعور و فداکاری و حضور در صحنه که چنان لیاقتی نصیب این نوجوان 13 ساله می شود که امام(ره) او را رهبر امت اسلامی معرفی می کنند.

وی اظهار داشت: استکبار جهانی برای فاسد کردن جوامع بشری سالها از انواع و اقسام برنامه ها اجرا می کنند که بعد بتوانند بر آن ملت تسلط پیدا کنند و اگر انقلاب اسلامی در سال 57 شکل نمی گرفت؛ هیچ چیزی نمی توانست جلوی آنان بایستد.

عبادی گفت: امروز در پروژه ای دنیا را به دوقطبی تبدیل کرده اند که یک قطب آن استکبار جهانی به سرکردگی امریکاست که همه فاسدین و تباهکاران با او هستند و قطب دیگر عدالت خواهان هستند که در سایه رهنمودهای ولی فقیه شجاع، عادل، آگاه به زمان و عالم و این صحنه پیکار یک جنگ تمام عیار است.

وی ادامه داد: از خدا می خواهیم این عرصه به ظهور امام زمان(عج) منجر شود و شر بیدادگران را از نوع بشر کم کند و آن انتظار بزرگ در گرو یک آمادگی صحیح برای پذیرفتن آن حضرت است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها