قهرمان بسیجی گیلان گفت: من از نسلی هستم که وصف ایثار شهدا را فقط شنیده بودم اما مدافعان حرم، روایت قهرمانی شهدای صدر اسلام و دفاع مقدس را جلوه ای تازه بخشیدند و نگذاشتند این مسیر بدون رهرو بماند.
کد خبر: ۸۷۶۹۲۵۶
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، مهدی داوودی قهرمان گیلانی در قالب جملاتی کوتاه اظهار کرد: در عصر راحت طلبی، شهدای مدافع حرم از همه چیزشان گذشتند تا پاسدار حریم اهل بیت باشند و نگاه دشمن را از کشور دور کنند.

وی افزود:من از نسلی هستم که وصف ایثار شهدا را فقط شنیده بودم اما مدافعان حرم، روایت قهرمانی شهدای صدر اسلام و دفاع مقدس را جلوه ای تازه بخشیدند و نگذاشتند این مسیر بدون رهرو بماند.

داوودی هم چنین اضافه کرد: من به عنوان یک بسیجی ۱۱ساله تلاش می کنم تا در علم و دین و ورزش، آنقدر بدرخشم که فخر ایران و اسلام باشم و به پاس قدردانی از مقام شامخ شهدای حرم، مدال ناقابل خود را که به سختی و ناداوری در مسابقات بین المللی چهارجانبه آذربایجان کسب کردم،  به فرزند شهید علیزاده تقدیم می کنم.

علی علیزاده با تشکر از ورزشکار نوجوان گیلانی وی را قهرمانی واقعی نامید که با مسیر و هدف شهدا را درک کرده و در این راه قدم نهاده است.

همسرشهید علیزاده با تبریک به پدر و مادر مهدی داوودی گفت: این که ایشان در چنین سنی با سیره و هدف شهدا آشنا شده  حکایت از روح بلند این عزیز دارد و امیدوار هستم ایشان در بالاترین پله های معنویت، ورزش و علم بدرخشد.

غلامحسین زرح، مربی مهدی داوودی نیز با تقدیر از اقدام این ورزشکار گیلانی و تاکید بر میدان سختی که ایشان موفق به کسب مدال شد اظهار داشت: بنده مدال طلای خود را که در سال ۲۰۱۶کسب کردم به پاس عکل ارزشمند این قهرمان نوجوان به وی تقدیم می کنم.

ارسال نظرات