کارگاه آموزشی طلایه داران امر به معروف در بِن

به همت مدیریت تربیت تعلیم و آموزش سپاه ناحیه مقاومت بسیج بن اولین کارگاه آموزشی طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در کانون حکمت شهر بن برگزار شد .
کد خبر: ۸۷۶۹۲۵۲
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حامد گل محمدی، مسئول تعلیم تربیت و آموزش سپاه ناحیه بن گفت : این کارگاه آموزشی در سالن اجتماعات کانون حکمت آموزش و پرورش به تعداد 115 نفر از بسیجیان که مراحل سیر گزینش آنها انجام شده بود برگزار شد.

گل محمدی افزود: هدف از این کارگاه حفظ و انسجام بسیجیان در ماموریت های امر به معروف و نهی از منکر می باشد که آموزش فوق که در سه محور قوانین جزایی، ضابطین و قوانین جدید امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد .

محمدرضا سیاهپور، دادستان شهرستان بن نیز در این کارگاه عنوان کرد: تمام واجبات و مستحبات را معروف و تمام اعمال حرام و مکروه را منکرات می گویند.

وی، تصریح کرد: وظیفه ما بسیجیان این است که امر به معروف و نهی از منکر را که یک واجب کفایی و واجب شرعی است به نحو احسن انجام دهیم .

این مقام قضایی در ادامه پیرامون قانون حمایت از طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر که در سال 94 در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده توضیحاتی را ارائه کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار