حسینی در یادواره 36 شهید دانش‌آموز آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج

شهدای ایران اسلامی نماد کامل دفاع از دین هستند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: شهدای ایران اسلامی الگو کامل دفاع از دین هستند که بدون هیچ چشمداشتی جانشان را فدای ارزش‌های اسلام و انقلاب نمودند.
کد خبر: ۸۷۶۹۲۱۴
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ ابراهیم حسینی معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه 36 یادواره شهدای دانش آموز آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج اظهار کرد: شهدا بهترین راه و چراغ هدایت هستند که با آگاهی در آن گام نهادند و جاودان شدند..

وی گفت:شهدای ما وجود خود را در طبق اخلاص نهاده، با تمام توان به عرصه دفاع از دین پا نهادند و با فداکاری و از جان گذشتگی خود امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آوردند.

وی بیان کرد: شهدای ایران اسلامی الگو کامل دفاع از دین هستند؛ شهدایی که در شرایطی که نیاز بود تمام وجودشان را در طبق اخلاص گذاشتند و بدون هیچ چشمداشتی خون پاکشان را فدای ارزش‌های اسلام و انقلاب نمودند.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: دشمن در جنگ تحمیلی می خواست طی چند روز بر کشور ما تسلط پیدا کند اما بواسطه وجود جوانان غیور و علیرغم نداشتن تسلیحات، ما پیروز میدان بوده و توانستیم دشمن را شکست دهیم.

وی افزود: 40 کشور بصورت مستقیم و 90 کشور بصورت غیر مستقیم صدام را در جنگ تحمیلی کمک کردند اما شهدای ما با تمام توان در راه دفاع از کشور تلاش کرده و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران بدست دشمن بیفتد.

حسینی با بیان اینکه ملت ایران امروز سر سفره امنیت شهدا نشسته است، تصریح کرد: تمام تلاش دشمنان این است که ما را از این ارزش‌های الهی و فرهنگ غنی شهادت و شهادت‌طلبی دور کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس در پایان برگزاری یادواره‌های شهدای دانش‌آموزی را در سطح مدارس کار بسیار ارزشمندی و قدم برداشتن در راه و رسم شهدا عنوان کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار