یک کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با «بسیج» تشریح کرد

نارضایتی مردم از وضع معیشت و اقتصاد

یک کارشناس مسائل اقتصادی گفت: عدم تحقق وعده‌های اقتصادی دولت، ظلم آشکار به مردم است دولت نیروهای مردمی را پای کار اقتصادی بیاود تا نقش ماندگاری در اقتصاد ایجاد شود.
کد خبر: ۸۷۶۹۱۹۳
|
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴

حبیب الله آسوده کارشناس مسائل اقتصادی و عضو بسیج ادارات در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت:  تنها راه برون رفت از  رکود اقتصادی کنونی، اقتصاد مقاومتی است و دولت شعارهای اقتصادی را جامه عمل بپوشاند؛ اقتصاد کشورمان باید توسط کارشناسان نخبه اقتصادی بازبینی، نظارت و ساماندهی شود.

وی با بیان اینکه عدم تحقق وعده‌های اقتصادی دولت، ظلم آشکار به مردم است افزود: دولت باید به نقش ملت باور عمیق داشته باشد و نیروهای مردمی را  پای کار اقتصادی بیاود دولت مطمئن باشد با ملت خواهد توانست نقش ماندگاری در اقتصاد ایجاد کند.

این کارشناس مسائل اقتصادی خاطر نشان کرد: به نظر می رسد با توجه به اینکه تحقق شعارهای اقتصادی دولت محقق نشده است، وعده‌های اقتصادی  100 روزه دولت اجرایی نشده و اقتصاد کشور در رکود به سر می‌برد .

آسوده بیان داشت: مردم در تمام مسیرهای مختلف همراه دولت بوده است و در شرایط کنونی این دولت است که باید با همگرایی و صداقت مردم را از معضلات اقتصادی پیش‌رو نجات دهد و بیش از این با سوء مدیریت معیشت اقتصادی مردم را خدشه دار نکند.

ارسال نظرات