فرمانده سپاه بیجار با اشاره به عضویت دانش آموزان بیجاری در قالب 72 واحد بسیج دانش آموزی از اجرای برنامه متنوع فرهنگی ،هنری و ورزشی همزمان با هفته بسیج دانش آموزی در بیجار خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۹۱۸۵
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حسن عسکری فرمانده سپاه بیجار با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج دانش آموزی ،اظهار کرد: مراسم هفته بسیج دانش آموزی همزمان با سراسر کشور در مدارس بیجار با شعار "دانش آموزی بسیجی حماسه ساز امروز ،آینده ساز فردا " برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری برنامه های هفته بسیج دانش آموزی را توسعه و تعمیق تفکر بسیجی در بین دانش آموزان اعلام کرد و افزود: همزمان با هفته بسیج دانش آموزی برنامه های متنوع فرهنگی،هنری و ورزشی در سطح مدارس بیجار برگزار می شود.

فرمانده سپاه بیجار بیان داشت: حضور سازمان یافته کلیه دانش آموزان بسیجی در مصلی نماز جمعه،برگزاری نمایشگاه با رویکرد دستاوردهای بومی و محلی ،برگزاری آیین صبحگاه مشترک و نواختن زنگ ایثار و شجاعت در مدارس ،دیدار و سرکشی با خانواده معظم شهدا و غبارروبی مزار مطهر شهدا از مهم ترین برنامه های این هفته در سطح مدارس شهرستان بیجار است.

عسکری ادامه داد: برگزاری مراسم زیارت عاشورا،برگزاری یادواره شهدای دانش آموزی،برگزاری مسابقات ورزشی و جلسات هم اندیشی سرگروه های تربیتی دانش آموزی از دیگر برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در سطح مدارس شهرستان بیجار است.

وی تصریح کرد: اجرای پدافند غیر عامل در مدارس،دیدار دانش آموزان بسیجی با امام جمعه،سرکشی از مدارس و تجلیل از دانش آموزان بی بضاعت،اجرای برامه نهضت ما زنده ایم،هم اندیشی نخبگان علمی ،هنری و ورزشی و تجلیل از آنها،برگزاری مسابقات قرآن و عترت از دیگر برنامه های این هفته می باشد.

فرمانده سپاه بیجار افزود: در روز 13 آبا دانش آموزان شهرستان بیجار با حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان ،روز ملی مبارزه با استکبار خشم و انزجار خود را از آمریکا و سردمداران استکبار جهانی اعلام می دارند.

وی یادآور شد: در حال حاضر 95 درصد دانش آموزان بیجار در قالب 72 واحد دانش آموزی امیدان،پویندگان و پیشگامان فعالیت دارند.

فرمانده سپاه بیجار در قست دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری یادواره شهدای اطلاعات شمالغرب کشور با مشارکت دو استان کردستان و آذربایجان غربی در تاریخ دهم آبان ماه ،گفت: 37 نفر از خانواده معظم شهدای اطلاعات و مسئولین از بیجار در این یادواره شرکت می کنند.

عسکری یادآور شد: از بین 450 شهید والامقام شهرستان بیجار شهیدان حمزه علی محمدزاده،شهید بهمن مرادی و شهید گل محمد فیضی ،جز شهدای اطلاعات هستند.

ارسال نظرات