مسؤول مرکز هماهنگی اقشار بسیج سپاه امام صادق(ع) بوشهر خبر داد
بوشهرـ مسؤول مرکز هماهنگی اقشار بسیج سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: سالانه 24 مجمع عمومی بسیج در شهرستان‌های استان بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۶۹۱۸۲
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴



 



به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی، عیسی داوریان پیش از ظهر امروز در اجلاس مجمع عمومی بسیج شهرستان دشتی اظهار داشت: مجمع بسیج شهرستان  در واقع بزرگترین مجلس مشورتی بسیج است که در آن نخبگان بسیجی در موضوعاتی و محورهای مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و... حضور دارند و در مورد مسائل، موضوعات و مشکلات شهرستان راهکار ارائه می‌دهند

مسؤول مرکز هماهنگی اقشار بسیج سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: سالانه 24 مجمع بسیج در شهرستان‌های استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی به هدف از برگزاری مجمع بسیج در شهرستان‌ها پرداخت و ادامه داد:  هدف از برگزاری مجمع استفاده از ظرفیت تمام نشدنی نخبگان هر شهرستان برای برون رفت از مشکلات و معضلات شهرستان است.

 داوریان ادامه داد: مجمع هیأت رئیسه شامل رئیس مجمع، نائب رئیس اول، نائب رئیس دوم و دو نفر بازرس و دبیر مجمع است و هدف از آن تعامل با دولت است که باید از ظرفیت بسیج جهت توسعه و سازندگی انقلاب هنگام با دولت اقدام تا بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم.

وی ضمن تاکید بر تعامل مجمع با دولت افزود:  فرمانداردشتی تعامل بسیار خوبی با مجموعه بسیج، فرمانده و کارکنان سپاه و امام جمعه خورموج دارند و هیچ دغدغه‌ای وجود ندارد.

داوریان به انتخابات 96 اشاره کرد و گفت: ملت ایران در اردیبهشت ماه  سال 96 بار دیگر در آزمونی بزرگ شرکت کرده و برگ زرینی دیگری در تاریخ انقلاب رقم خواهند زد.

وی افزود: یکی از برکات جمهوری اسلامی کاشت نهال بسیج مستضعفان به دست معمار کبیرانقلاب اسلامی حضرت امام راحل بود و زمانی که استکبارجهانی احساس کرد با پیروزی انقلاب اسلامی ابهت خود در منطقه زیر سوال و نابود خواهد شد جنگ نیابتی بر ایران اسلامی تحمیل کردند.

داوریان یادآورشد: جنگ تحمیلی را توسط رژیم بحث عراق  با همراهی کشورهای وابسته و مزدور منطقه علیه نظام نوپای جمهوری اسلامی شوراندند و سعی کردند انقلاب را در نطفه خفه کنند.

وی اضافه کرد: این در زمانی بود که ارتش سازمان استراتژیک جهانی نداشت اما با تدابیر بنیانگذار جمهوری اسلامی و دستور تشکیل ارتش 20 میلیونی مردمی  توانستیم با انسجام و سازماندهی سپاه مردمی و بسیج قهرمان موفق شویم دشمن را به مرزهای خود بازگردانیم که این امر باعث پیروزی جمهوری اسلامی در هست سال دفاع مقدس شد.

داوریان تصریح کرد: امروز نهال مقدس بسیج تبدیل به یک درخت تنومند شده که ریشه‌های آن در انقلاب اسلامی و شاخه برگ آن از مرزهای جغرافیایی عبور کرده و آزادیخواهان جهان از خیر و برکات و میوه شیرین آین درخت مانند یمن، بحرین، سوریه، لبنان و ... ازآن بهره‌مند هستند.

وی افزود: دشمن نتوانست با حمله نظامی ایران کاری به پیش ببرد تحریم‌های ظالمانه را علیه نظام جمهوری اسلامی وضع کردند اما با وحدت و تعاملی که در کشور وجود داشت و تدابیر خردمندانه رهبر معظم انقلاب توانستیم تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کنیم.

 داوریان گفت: آمریکا پس از جنگ نیابتی در هشت سال، تحریم‌ها را علیه ایران وضع کرد باز هم موفق نشد و در ادامه رویکرد فرو پاشی از درون را طراحی و اجرا کرد.

وی افزود: استفاده از قدرت نرم برای تأمین منافع ملی و تمامیت ارضی کشور امری ضروری و مراقبت از کشور در برابر تهدیدهای نرم دشمن حیاتی است.

داوریان خاطرنشان کرد: رویکرد اخیر دشمن رویکرد تعامل گرایانه از راه دیپلماسی و مذاکره بود که بحمدالله دولت تدبیرو امید با پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب ما به جایی رسیدیم که مدیریت خاورمیانه را در دست گرفته‌ایم و امروز ابهت نظام جمهوری اسلامی در جهان بر کسی پوشیده نیست.

انتهای پیام

 

ارسال نظرات