فرمانده ناحیۀ مقاومت بسیج سپاه بردسکن گفت: یوم الله‌های ما پایه‌های نظام هستند اما عده‌ای که گول لبخند دشمن را خورده اند سعی دارند شعارهای استکبارستیزی ما را تضعیف کنند؛ حضور پررنگ اقشار مختلف مردم همراه با دانش آموزان در راهپیمایی 13 آبانماه پاسخ دندان‌شکنی برای یاوه گویان و مستکبران جهانی است.
کد خبر: ۸۷۶۹۱۶۰
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ دوم  پاسدار علی محبی در  جلسۀ برنامه ریزی و هماهنگی یوم الله ۱۳ آبانماه  که در محل  فرمانداری شهرستان بردسکن  و با حضور  مسئولین شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری بردسکن برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری اهل بیت عصمت و طهارت(ع) گفت: روز ۱۳ آبان روز ملی استکبارستیزی است که ملت بیدار ما همچون گذشته و با هوشیاری بیشتر در صحنه حضور پیدا می‌کنند.

وی بیان داشت: متأسفانه عده ای سعی دارند شعارهای استکبار ستیزی ما را کمرنگ کنند که لازمۀ خنثی کردن توطئۀ آنها حضور پررنگتر اقشار مختلف مردم همراه با دانشجویان و دانش آموزان در یوم الله ها است.

محبی ابراز کرد: سپاه پاسداران و بسیجیان بردسکن همچنان همراه و در کنار مردم و با صلابت و اقتدار در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت و با شعار استکبار ستیزی مرگ بر آمریکا بار دیگر بر ادامۀ راه شهدای اسلام تجدید عهد می کنند.

وی افزود: خوشبختانه همۀ اقشار مردم در یوم الله ها که پایه های نظام است نقش خود را به نحو احسن اجرا و با حضور به موقع در صحنه، نقشه های شوم استکبار جهانی را نقش بر آب کرده اند و روز ۱۳ آبان هم حضور پررنگ مردم، پاسخ دندان شکنی برای مستکبران جهانی و یاوه گویان نظام است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها