خبرهای داغ:
امام جمعه اندیمشک در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به تلاش و پشتکار ملت ایران، گفت: هشت سال دفاع با همه سختی ها این حس بزرگ را داشت که هر جوان ایران نشان دهد ،قادر هستند مقابل دشمن ، نه دشمن احمقی مثل صدام بلکه همه جهان کفر بایستند و پیروز شوند.
کد خبر: ۸۷۶۹۱۵۱
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴

حجت الاسلام نعمت الله خدامی با اشاره به اینکه دشمن بدنبال شکست محور مقاومت و ایران اسلامی است، افزود: در میدانی مهم هشت سال دفاع مقدس و در میادین مختلف تلاش برای خروج از این اراده مهم بود ما می خواهیم وابسته نباشیم و زیر یوغ دشمنان نباشیم.

وی افزود: جنگ نرم بدون توپ و تانک هست که برخلاف جنگ سخت نتاج آن کوتاه مدت نیست بلکه طولانی است وکار یک و دو روز نیست.

حجت الاسلام خدامی در ادامه با اشاره به هشت سال دفاع مقدس، افزود: خدا دید ملت دارد حرکت می کند به کار او برکت داد، ملت ایران در انقلاب و جنگ تحمیلی خودباوری، اعتماد و شعار ما می توانیم با اثبات کردند.

دشمن می خواهد گدا و فقر آنها باشیم ، و به ما القاء می کند که نمی شود روبروی نظام سلطه ایستاد، برخی از این مسولین مخالف مقابله و ایستادگی در برابر دشمن هستند، چه فرهنگ بی فرهنگی است؟! ما شعار را می دهیم که خط فراموش نشود، پشت این شعار تفکر است، هزینه آن را داده و می دهیم.

وی در ادامه با اشاره به برخی از مسئولین که شعار در مقابل دشمن کوتاه آمدن می دهند، افزود: ما در مقابل دشمن کوتاه نمی آییم تو نمیتوانی برو کنار چطور پیرزن های مادر شهدا می توانند شما نمی توانید انگیزه اش را ندارید بروید کنار.

حجت الاسلام خدامی افزود: آفت وابستگی به اشکال مختلف تولید شده، با ادبیات شیک و رنگ آمیزی شده با عناوینی، مثل جهانی شدن و وارد شدن به دهکده جهانی و بعد می گویند شما آن را قبول ندارید، این ده که یک کدخدا دارد و آن آمریکا است انقلاب یعنی وارد نشدن به دهکده شما.

وی گفت: چه فرهنگی است که باید زیر بار آن برویم چرا این تمدن زیر بار ذلت شما بروند، این ضعف تمدن دنیای وحشی امروز است.

امام جمعه اندیمشک با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ، افزود: نگاه به نخبگان بعنوان یک واجب است تبدیل ایران به یک کشور و قدرتمند است هدف این است ایران رشد یافته با قدرت و با شرافت باشد

ما باید نسلی شجاع باسواد متدین با ابتکار خط شکن خودباور و غیور پرورش دهیم، انقلابی یعنی دارای تدین و خرمند یاشید سرمایه این حرکت همین نسل و موتو محرکه آن جوانان نخبه هستند.

هستند جوانان نخبه ای که الان به آنهای توجه نمی شود آقا فرمودند آینده انقلاب با نخبگان است.

در بین اقامه دونماز نیز برادر کوروش شیخ آزادی مداح اهل بیت به مداحی پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها