سید علی صادقی در مراسم مسابقات شنای بسیج دانشجویی کشور در مجتمع ایثار ساری، اظهار کرد: دانشجویان ورزشکار بسیجی علاوه بر تمرکز بر فعالیت‌های فرهنگی باید از آمادگی رزمی و جسمی مناسبی هم برخودار باشند.
کد خبر: ۸۷۶۹۱۳۳
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سید علی صادقی در مراسم مسابقات شنای بسیج دانشجویی کشور در مجتمع ایثار ساری، اظهار کرد: دانشجویان ورزشکار بسیجی علاوه بر تمرکز بر فعالیت‌های فرهنگی باید از آمادگی رزمی و جسمی مناسبی هم برخودار باشند.

وی تصریح کرد: رزمندگان شهید علاوه به تسلط به مسائل فرهنگی، شجاع دلیر و همیشه آماده رزم بودند و در دو جبهه فرهنگی و رزمی به خوبی فعالیت داشتند.

جانشین بسیج دانشجویی استان مازندران با اعلام اینکه دانشجویان بسیجی مازندران 282 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کردند، افزود: مازندران در حوزه ایثار و شهادت دین خویش به انقلاب اسلامی را به خوبی ادا کرد و هنوز هم مردم این دیار آماده شهادت و رشادت برای حفظ اسلام و نظام اسلامی هستند.

این مسؤول در ارتباط با برگزاری مسابقه شنا دانشجویان بسیجی در مازندران اضافه کرد: در این دوره از رقابت‌ها دانشجویان 12 دانشگاه از استان‌های کشور حضور دارند.

صادقی در ارتباط با دلیل نامگذاری این دوره از رقابت‌ها به نام شهید مشتاقی، گفت: شهید مدافع حرم حسین مشتاقی دانشجویی رشته تربیت‌بدنی بود و در غواصی نیز مهارت بسیار مناسبی داشت.

وی در ادامه بر لزوم هوشیاری جوانان بسیجی در برابر هوای نفس تأکید کرد و گفت: برای داشتن مدال شرافت نباید در استخر مطامع دنیایی غرق شویم، شهید مشتاقی و دیگر شهدای کشور علاوه بر تسلط جسمی و فرهنگی، در مبارزه با هوای نفس بسیار کارکشته و قوی بودند.

جانشین بسیج دانشجویی استان مازندران به اقدامات انجام‌شده برای توسعه رشته‌های مختلف ورزشی در بین دانشگاه‌های استان اشاره کرد و گفت: اقدامات مناسبی در توسعه ورزشی در سطح بسیج دانشجویی انجام شد و بسیاری از دانشجویان بسیجی نیز در سطح مسابقات ملی و بین‌المللی به‌خوبی درخشیدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها