خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج):

جمهوری اسلامی مشت آهنین خدا بر روی زمین است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) در مراسم صبحگاه اقتدار رزمایش بوئین زهرا گفت: جمهوری اسلامی ایران مشت اهنین خدا بر روی زمین است واین مشت آهنین فرق اسکبار را نشانه رفته است.
کد خبر: ۸۷۶۹۱۲۸
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صتحب الامر(عج) استان قزوین در مراسم صبحگاه اقتدار رزمایش بیت المقدس بوئین زهرا و در جمع بسیجیان این شهرستان با بیان اینکه نهضت عاشورا درس های فراوانی برای بشریت دارد گفت:
درس اول این نهضت این است که جمعیت قلیل باایمان بالا بر جمعیت کثیر کفر پیروز خواهد شد.
وی افزود: درس دیگراین نهضت این است محال است جبهه حق و باطل در کنار هم قرار بگیرند و این سنت در طول تاریخ هم ثابت بوده است.
حجت الاسلام معبودی با اشاره به اینکه بیعت کردن جبهه حق با طاغوت به هیچ وجه امکان پذیر نخواهد بود خاطرنشان کرد: حضرت امام (ره) با بهره گیری از نهضت کربلا به همه فهماند که اسلام و کفر دریک جا جمع نخواهد شد و کنار آمدن با استکبار از محالات است.
این مقام مسئول اظهار داشت: امام (ره) با منطق نهضت عاشورا شاه را به زانو درآورد، حزب الله با همین منطق توانست اسرائیل را زمین گیر کند و امروز رزمندگان مقاومت با همین منطق در مقابل داعش و تکفیری ها قد علم کرده اند.
وی ایران را مشت اهنین خدا بر روی زمین دانست و ابراز داشت: امروزاین مشت آهنین فرق دشمن را نشانه رفته است و ما تا ابد دربرابر استکبار کوتاه نخواهیم آمد.
حجت الاسلام معبودی شعار تعامل با کدخدا را کاری عبث دانست و تاکید کرد: امروز گروههای انحرافی که در داخل دم از تعامل با کدخدا می زنند باید بدانند که دیگر کدخدایی باقی نمانده است و کدخدا در آستانه احتضار است.
2001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها