فرماندار شهرستان نور با بیان اینکه دشمن با پروژه نفوذ درصدد تضعیف بسیج است، گفت: هیچ نیرویی توان مقابله با قدرت بسیج را ندارد.
کد خبر: ۸۷۶۹۱۲۰
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، هادی خنجری در دومین روز از رزمایش بزرگ مدافعان حرم با عنوان دفاع از ساحل که توسط بسیجیان گردان‌های واکنش سریع بیتالمقدس و امام حسین(ع) ناحیه مقاومت بسیج نور برگزار شد، اظهار کرد: بسیج لشکر بی‌همتای خداوند و شجره طیبه انقلاب اسلامی بوده که تمام اخلاص ملت ایران است و همواره ثابت کرد هیچ دشمنی با وجود بسیج نمی‌تواند ملت ایران را تهدید کند.

وی بصیرت، اخلاص و اقدام و عمل به هنگام و به اندازه را از شاخصه‌های بسیج عنوان کرد و افزود: دشمن از این اقتدار متحیر است و با همه توان تلاش کرد تا پرچم اسلام و بسیج را به زمین بزند.

فرماندار نور تصریح کرد: دشمنان فکر کردند با قدرت نظامی انقلاب‌مان را صادر می‌کنیم اما از قدرت معنوی ما غافل شدند، هر کجا که قدرت الهی بسیج وارد شد، دشمن زمین‌گیر شد و هر کجا وارد شد منبع وحدت، انسجام شد و این نقطه قوت بسیج است.

وی تأکید کرد: باید از این قدرت معنوی مراقبت کنیم تا دشمن نفوذ نکند و با ورود به بسیج این اقتدار را تضعیف کند، تاکنون با هر توطئه‌ای خواست این قدرت را تضعیف کند اما نتوانست و نباید اجازه دهیم با جنگ نرم به هدفش برسد.

فرماندار نور افزود: بسیج با قدرت معنوی و علم اجازه ورود و نفوذ دشمن را نمیدهد، دشمنان باور نداشتند که بسیج فعل ما نمی‌توانیم را به ما می‌توانیم تبدیل می‌کند و قلب همه مستضعفان جهان را تسخیر و خشنود می‌سازد.

خنجری بیان کرد: اگر امروز مجاهدان خدا در سرزمین اسلام لبنان، سوریه و یمن در حال مبارزه با دشمن هستند از بسیج ملت ایران الگو گرفتند و در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی و مقاومت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: اقدام به هنگام و به اندازه یعنی اقدام به موقع در مقابل همه هجمه دشمن و پیروی از ولایت و همراهی در کنار رهبری نه یک قدم جلوتر و نه یک قدم عقب تر از شاخصه بسیج است و تنها راه سعادت اطاعت از ولایت‌فقیه است.

فرماندار نور ادامه داد: هیچ نیرویی توان مقابله با قدرت بسیج را ندارد تا زمانی که پیرو ولایت هستید، بسیج یک حرکت عمیق، منطقی و عقلانی است، احساسی و سطحی نیست و همواره در همه عرصه‌ها این ادعا را ثابت کرد.

وی بیان کرد: زمان‌شناسی از دیگر شاخصه‌های بسیج است و همواره با اطاعت از رهبری و ولایت‌فقیه به موقع و با شناخت دقیق زمان وارد عرصه شده و می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نور نیز در این رزمایش با خیر مقدم و خسته نباشید و خدا قوت از حضور همه بسیجیان و مسؤولان در این رزمایش و اقتدار نظامی قدردانی کرد.

حسین محمودی گفت: این حضور و رزمایش نشان از اقتدار بسیج به عنوان قدرت بازدارنده نظام است تا اعلام کنند بسیج همواره در میدان حضور دارد و در هر زمان که لازم باشد در همه عرصه‌ها حضور پیدا می‌کنند و اقتدار نظام اسلامی را به نمایش عمومی می‌گذارند.

بر اساس این گزارش، رزمایش دفاع از ساحل با رمز لبیک یا زینب(س) آغاز و بر اساس سناریو از پیش نوشته شده نیروهای فرضی داعشی از ساحل به شهر حمله کرد که با مقاومت رزمندگان مواجه و با رسیدن نیروهای پشتیبان و گردان‌های احتیاط مجبور به عقب‌نشینی شدند که در این عقب‌نشینی تعداد زیادی از آنان کشته و یا دستگیر شدند و عملیات با موفقیت به پایان رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها