سرهنگ ارغوانی در گفت‎وگو با «بسیج» عنوان کرد

ناامیدی گروه های تفکیری از مراسم اربعین حسینی

مدیر سابق گردشگری بسیج گفت: راهپیمایی عظیم اربعین حسینی به دلیل تقارن به پیروزی های بزرگ ارتش عراق در موصل باعث سرخوردگی گروه های تروریستی و حامیانشان می شود.
کد خبر: ۸۷۶۹۰۷۹
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
سرهنگ عباس ارغوانی مدیر سابق گردشگری بسیج در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به حضور حماسی و میلیونی شیعیان درمراسم اربعین حسینی گفت: اجتماع بزرگ و میلیونی شیعیان در مراسم اربعین حسینی در کربلا، موجب یاس و ناامیدی بر چهره دشمنان می شود و این راهپیمایی عظیم به دلیل تقارن به پیروزی های بزرگ ارتش عراق در موصل و وجود ضعیف داعش از زمان روی کار آمدنشان تا کنون اهمیت دوچندان دارد چرا که آب پاکی را بر روی دست بدخواهان اسلام ناب محمدی و تفکر شیعی می ریزد.

وی با بیان اینکه مراسم اربعین حسینی باعث ناامیدی گروه های تفکیری و داعش می شود، اظهار داشت: این مراسم معنوی نشان دهنده معنویت، اتحاد، همدلی و همراهی مسلمانان است که به خثی سازی توطئه های شوم دشمنان در زمینه تبلیغات سوء برعلیه تشیع و اسلام می انجامد.

ارغوانی با بیان اینکه حضور ایرانیان در مراسم اربعین حسینی نشان‌دهنده اقتدار اسلام و جمهوری اسلامی ایران است، گفت: حتی با وجود خطر گروه های تروریستی در عراق، در طول سه سال گذشته شاهد حضور چندصدهزار ایرانی در مراسم اربعین حسینی بودیم و ایران نقش ویژه ای را در امنیت زائران حسینی در عراق به عهده داشته است.
ارسال نظرات