فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود با بیان اینکه این رزمایش به‌دلیل اتصال این شهرستان به جنگل برای تهدیدات احتمالی پیش‌بینی شد، اظهار کرد: گردان شرکت‌کننده در این رزمایش تمرین مبارزه با دشمن در سطح جنگل را تمرین کردند.
کد خبر: ۸۷۶۹۰۶۱
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴


به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود با بیان اینکه این رزمایش به‌دلیل اتصال این شهرستان به جنگل برای تهدیدات احتمالی پیش‌بینی شد، اظهار کرد: گردان شرکت‌کننده در این رزمایش تمرین مبارزه با دشمن در سطح جنگل را تمرین کردند.

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حسین جناسمی بیان کرد: رزمایش آمادگی گردان‌های سپاه در شهرستان میاندورود طی دو روز در جنگل روستای اوسا متفاوت‌تر از دیگر شهرهای استان با عنوان دفاع از جنگل از امروز آغاز شد که تا عصر فردا ادامه دارد.

وی از افتتاح یادمان شهدای گمنام در میاندورود با حضور مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس مازندران خبر داد و یادآور شد: این مراسم روز یک‌شنبه نهم آبان‌ماه برگزار می‌شود.

جناسمی اضافه کرد: ساخت این یادمان به‌صورت کمک‌های مردمی و کمک پایگاه‌های مقاومت بوده که در مدت 6 ماه ساخته شد.

وی با اشاره به اینکه رزمایش دفاع از کوی و برزن نیز در روزهای 13 و 14 آبان‌ ماه در میاندورود برگزار می‌شود، گفت: در این رزمایش تمرین تاکتیکی فردی و گروهی اجرا می‌شود و میزان آمادگی نیروهای شرکت‌کننده در این رزمایش مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها