امام جمعه ریگان:

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش از عناصر فتنه۸۸ است

امام جمعه ریگان گفت:وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش از عناصر فتنه و جزو کسانی که در جمع متحصنین فتنه ۸۸ بوده است و در مجلس قبل هم رای اعتماد برای پرونده سیاهش نیاورده است و امیدواریم نمایندگان مجلس با درایت، بصیرت و حوصله سوء پیشینه‌ها را لحاظ قرار بدهند.
کد خبر: ۸۷۶۹۰۵۸
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان؛ حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان اظهار داشت:علمای درباری در جامعه زیاد داریم که در دربار استکباراند، غلام حلقه به گوش طاغوت ها است.ظواهر را مثل زهری خوب نگه می‌دارد آیت الله خامنه‌ای هم می‌گویند احترام هم می‌گذارند اما راه دشمن و هدف دشمن را می‌روند لذا زهری‌های انقلاب را دریابید و ببینید چه کسی در انقلاب ما زهری هستند انقلاب ما هم زهری داشته فقط زمان امام سجاد(ع) نبوده است.

امام جمعه ریگان در ادامه اشاره داشت به سالروز شهادت محمدحسین فهمیده و افزود: محمدحسین فهمیده آن بسیجی ۱۳ ساله‌ای که خمینی بت شکن در شان و فضیلتش اینگونه فرمود، رهبر ما آن طفل ۱۳ ساله‌ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صدها زبان و قلم بزرگتر است با نارنجک خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم کرد و خود نیز شربت شهادت نوشید.

وی اشاره داشت به ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، تصریح کرد:همه مومنین و مومنات در راهپیمایی ۱۳ آبان همت بگمارند و طوری برنامه ریزی کنند تا راهپیمایی ۱۳ آبان در پنج شنبه آینده با اهتمام و جدیت بیشتر و شکوه خاصی در شهرستان برگزار شود.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در جمله‌ای می فرمایند، مرگ بر آمریکا ،مرگ بر سیاست‌های آمریکا، مرگ بر استکبار است دشمنی با استکبار تعطیل ناپذیر است این را رهبری می‌فرمایند. اما برخی هم اینطور می‌گویند یا باید دشمن را تسلیم خودمان می‌کردیم یا تسلیم دشمن می‌شدیم.‌ای کاش این اشخاص از شهید فهمیده درس می‌گرفتند‌،ای کاش از روح نهضت حسینی که «هیهات من الذله» است درس می‌گرفتند که در قاموس انقلاب در تفکرات سیاسی امام تسلیم دشمن شدند معنا و مفهومی ندارد و رهبر انقلاب می‌گویند: مبارزه با استکبار تعطیل ناپذیر است اما برخی می‌گویند اگر نمی توانیم دشمن را تسلیم کنیم، تسلیم شویم.

وی افزود:کسانی که می‌گویند ما قبل از برجام تسلیم دشمن شده بودیم هر چند شعار می‌دادیم. این حرف، حرف غلطی است که می‌خواهند حرف غلط را به جامعه القا کنند در حالیکه ما قبل از برجام عزیز و سربلند بودیم بعد از برجام دشمن به این نتیجه رسید که باید نفوذ کرد و این همه جاسوسان نفوذی که در کشور دستگیر شدند همه بعد از برجام بود. پس بعد از برجام ملت ایران تسلیم استکبار و دشمن نشد نه قبل و بعد از برجام اما برخی بعد از برجام تسلیم دشمن شدند و رفتند هدیه دادند به خانم شرمن و باج دادند که بیایید مذاکرات را به نتیجه برسانید و نتیجه خوبی هم عایدشان نشد و این تسلیم شدن به دشمن است.

خطیب جمعه ریگان در ادامه اشاره‌ داشت به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با رئیس جمهور ونزوئلا و افزود:ایستادگی و مقاومت عاقلانه در برابر ایالات متحده آمریکا ضرورتی است که کل دولت‌های مستقل و آزادیخواه در نظام بین الملل باید در سیاست خارجی و داخلی خود به عینیت برسانند.

رنجبرماهانی با بیان اینکه رهبری در ادامه سخنانشان گفتند، طی پانزده سال اخیر شاهد شکست و ناتوانی ایالات متحده آمریکا در منطقه و نظام بین الملل بودیم،اضافه کرد: امروزسکان داران آمریکا و اسکتبار طی آن ۱۵ سال اخیر که بر ملت‌های مسلمان هجمه آوردند قتل و غارت و کشتار رخ دادند اعم از جورج بوش و باراک اوباما اینها شکست خوردگان منطقه‌ای بودند که نشانه‌های شکست را در سوریه، افغانستان و بحرین و یمن با چشم خود مشاهده میکنید.

امام جمعه ریگان در دیگر سخنان خود اشاره داشت به صندوق ذخیره فرهنگیان و خاطر نشان کرد: صندوق ذخیره فرهنگیان ۷۶۰ هزار نفر از معلمان کشور عضو این صندوق هستند که ماهانه ۵ درصد از حقوق فرهنگیان به این صندوق واریز می‌شود و ۵ درصد هم دولت واریز می کند که ماهانه ۱۹ میلیارد تومان از حقوق فرهنگیان به صندوق ذخیره فرهنگیان واریز می‌شود غیر از ۵ درصد دولت؛ و هدف از راه اندازی این صندوق این است که ذخیره و خدمتی باشد برای ایام بازنشستگی فرهنگیان که در عرصه فرهنگ خدمت می‌کنند.

وی افزود:متاسفانه این صندوق به جای ارائه خدمات به فرهنگیان یا اعطای وام به آنها یک تاریک خانه‌ای برای فساد مالی شده و برکناری وزیر هم به خاطر همین فساد ۸ هزار میلیاردی که در صندوق ذخیره فرهنگیان بوده و توجیهی بیش نیست و علاوه بر آن وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش هم از عناصر فتنه و جزو کسانی که در جمع متحصنین فتنه ۸۸ بوده است و در مجلس قبل هم رای اعتماد برای پرونده سیاهش نیاورده است و امیدواریم نمایندگان مجلس با درایت، بصیرت و حوصله سوء پیشینه‌ها را لحاظ قرار بدهند.

رنجبر ماهانی خاطر نشان کرد:برکناری دیرهنگام این سه وزیر هیچ تغییری در رونق اقتصادی ایجاد نمی کند تاثیری در بهبود معیشیتی ندارد فقط همراهی با دولت است‌ و ای کاش یکسال پیش این ترمیم کابینه صورت می‌گرفت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار